A PICK növekedéssel is büszkélkedhet
PICK megtartotta piacvezető szerepét, sőt növekedéssel büszkélkedhet a jelenlegi, magyar húsipar számára nehéz piaci helyzet ellenére is. Ehhez az eredményhez, nagyban hozzájárult a vállalat nagyszabású marketing kampánya, melynek promóciója több mint 70 ezer fogyasztót mozgatott meg.
A magyarországi húskészítmények piacán a PICK márka mennyiségi és értékbeli részesedése is 0.5%p-os növekedést mutat a tavalyi év azonos időszakához képest.” – a Nielsen 2011. május-júniusi piackutatási adatai szerint. Továbbá az is kiderül, hogy számos kategóriában erősítette helyzetét a márka, így például a szalámi kategóriában, ahol a mennyiségi részesedéseket tekintve, közel 4%p-os növekedést ért el.
Kovács László a Pick Szeged Zrt. vezérigazgatója, következőképpen vélekedett a fentiekről:
„Igaz, a húsiparban megjelent olcsóbb import termékek idén is megnehezítik a márkatermékek helyzetét, azonban a Nielsen kutatása is bizonyítja, hogy a minőségi termékek iránti kereslet továbbra is folyamatosan nő. Ennek köszönhetően a Pick Szeged Zrt. -nek sikerült megőriznie piacvezető pozícióját. Ehhez az eredményhez, a termékek magas minősége mellett, a PICK erős márkaértéknövelő marketing tevékenysége is nagyban hozzájárult” – mondta a vállalat vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >