A piac negyedét akarja a Szentkirályi
Összesen 115 millió liter ásványvizet értékesített, és 4,3 milliárd forint árbevételt ért el tavaly a Szentkirályi Ásványvíz Kft. – áll a cég május 2-án kiadott közleményében. A jelenleg 17,1 százalékos piaci részesedéssel bíró vállalat 2007-re – új termékeinek és dinamikusan fejlődő gasztroágazatának köszönhetően – a magyar ásványvízpiac egynegyedének meghódítását, 20 százalékos növekedést, ezzel pedig 6 milliárd forint árbevételt tervez.
A cég a Szonda Ipsosszal elvégeztetett egy kutatást is az ásványvízpiac sajátosságairól. Ebből többek között kiderült, hogy a Szentkirályi Magyarország legismertebb ásványvize. A spontán válaszadók közel kétszer többször (37 százalékban) említik elsőként, mint az őt követő versenytársait.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >