A piac negyedét akarja a Szentkirályi
Összesen 115 millió liter ásványvizet értékesített, és 4,3 milliárd forint árbevételt ért el tavaly a Szentkirályi Ásványvíz Kft. – áll a cég május 2-án kiadott közleményében. A jelenleg 17,1 százalékos piaci részesedéssel bíró vállalat 2007-re – új termékeinek és dinamikusan fejlődő gasztroágazatának köszönhetően – a magyar ásványvízpiac egynegyedének meghódítását, 20 százalékos növekedést, ezzel pedig 6 milliárd forint árbevételt tervez.
A cég a Szonda Ipsosszal elvégeztetett egy kutatást is az ásványvízpiac sajátosságairól. Ebből többek között kiderült, hogy a Szentkirályi Magyarország legismertebb ásványvize. A spontán válaszadók közel kétszer többször (37 százalékban) említik elsőként, mint az őt követő versenytársait.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Burberry negyedéves bevétele 5,5 százalékkal csökkent
A brit Burberry Group, a világ egyik vezető luxus ruházati…
Tovább olvasom >A K&H Bank nyerte el a Euromoney Awards for Excellence 2025 „Best Digital Bank” díját Magyarországon
A K&H Csoport a Euromoney ezen díját immár két egymást…
Tovább olvasom >Megugrott a Ryanair negyedéves nyeresége
A Ryanair Holdings hétfőn arról jelentett, hogy a nyeresége több…
Tovább olvasom >