A piac negyedét akarja a Szentkirályi
Összesen 115 millió liter ásványvizet értékesített, és 4,3 milliárd forint árbevételt ért el tavaly a Szentkirályi Ásványvíz Kft. – áll a cég május 2-án kiadott közleményében. A jelenleg 17,1 százalékos piaci részesedéssel bíró vállalat 2007-re – új termékeinek és dinamikusan fejlődő gasztroágazatának köszönhetően – a magyar ásványvízpiac egynegyedének meghódítását, 20 százalékos növekedést, ezzel pedig 6 milliárd forint árbevételt tervez.
A cég a Szonda Ipsosszal elvégeztetett egy kutatást is az ásványvízpiac sajátosságairól. Ebből többek között kiderült, hogy a Szentkirályi Magyarország legismertebb ásványvize. A spontán válaszadók közel kétszer többször (37 százalékban) említik elsőként, mint az őt követő versenytársait.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A karácsonyfa-vásárlás is digitalizálódik: rohamosan nő az igény az online rendelésre
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Egyre tudatosabbak a gyerekek: 2025-ben is több mint 8 ezer kisiskolás vett részt az Etesd az Eszed oktatóprogram Kihívásában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az OKSZ tagjai azokért, akiknél nem jön a Jézuska
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
