A P&G összefog a Vöröskereszt és a Vörös Félhold Nemzetközi Szervezetek Szövetségével, hogy támogatást nyújtson a COVID- 19 járvány alatt Európában
A vállalat kezdeti 10 millió amerikai dollár értékben adományoz háztartási termékeket és tisztítószereket Európában, valamint a frontvonalbeli dolgozók és a leginkább érintett családok számára egészségügyi szolgáltatások támogatását segíti elő
A Procter & Gamble vállalat 10 millió dollár értékben adományoz Európában egészségügyi és higiéniai, valamint háztartási termékeket, fertőtlenítő szereket, illetve pénzügyi támogatást nyújt a rászorulók számára, beleértve a családokat, az idős polgárokat és az egészségügyi dolgozókat, lehetővé téve ezzel a mindennapi szükségletekhez való hozzáférést.
A támogatás keretében a P&G 1 millió dollárt adományoz a Nemzetközi Vöröskereszt és a Vörös Félhold Szövetségén keresztül (IFRC) a COVID–19 elleni küzdelem támogatására, valamint a szövetség nemzeti szervezeteinek erőfeszítéseire Európában, hogy segítsék a veszélyeztetettek életét ebben a kihívásokkal teli időszakban.
Itthon, a vállalat a Magyar Vöröskereszt szervezetén keresztül személyes higiénés termékeket (száj- és hajápolás, női higiénés termékek) és mosószereket juttat el a közeljövőben a munkájukat a koronavírus miatt elvesztett kisgyermekes családok számára. Közel 100 000 db termék jut el a rászorulókhoz. A családok mellett a termékadomány kedvezményezettjei egészségügyi és szociális intézmények is.
A járvány kitörésének kezdete óta a P&G szorosan együttműködik partnerszervezeteivel annak feltérképezésében, hogy miként lehet leghatékonyabban támogatni közösségeket, segélyszervezeteket és azokat, akiket ez a globális vészhelyzet sújt, amelynek eredményeképpen a P&G három azonnali intézkedést hozott a sürgős szükségletek támogatására.
A létfontosságú egészségügyi szolgáltatások támogatása: 1 millió dollárt adományoz a vállalat a nemzetközi és a nemzeti Vöröskereszt és Vörös Félhold szervezeteinek, hogy egész Európában egészségügyi ellátást, orvosi védőeszközök beszerzését, valamint higiéniai oktatást biztosítsanak a veszélyeztetett körülmények közt élők számára.
Az IFRC ideiglenes európai regionális igazgatója Elkhan Rahimov elmondta, hogy az adomány segíti a Vöröskereszt és a Vörös Félhold önkénteseit és munkatársait, hogy folytathassák létfontosságú és életmentő munkájukat a COVID-19 elleni küzdelemben.
Életminőség javítása otthon a mindennapi szükségletek biztosításával: A vállalatnál mindenki folyamatosan azért dolgozik, hogy fenntartható legyen a termékek gyártása, szállítmányozása és elérhetősége, nemcsak a fogyasztók, hanem az egészségügyi és sürgősségi ellátásban dolgozók, valamint az első vonalban lévők biztonsága érdekében.
A vállalat együttműködik a Vöröskereszt és a Vörös Félhold nemzeti szervezeteivel és a helyi élelmiszer-bankokkal is együttműködik annak érdekében, hogy a mindennapi alapvető tisztítási, egészségügyi és higiéniai termékeket biztosítsa azok számára, akiknek a leginkább szükségük van rá.
Kézi és felületi fertőtlenítők biztosítása: A vállalat módosítja termelését a frontvonalban dolgozók védelme érdekében, így számos európai gyártóüzemben kézfertőtlenítők előállításába kezdett, hogy munkatársai továbbra is biztonságos körülmények között dolgozhassanak, továbbá, hogy a vállalat támogatni tudja a kórházakat, az egészségügyi hatóságokat és a segélyszervezeteket. A P&G legalább 10 000 liter kézfertőtlenítő előállításához szükséges kapacitás kiépítésén dolgozik 16 európai országban, mely hetente több mint 3 millió kéztisztítást jelenthet.
„A P&G elkötelezett, hogy jelentős lépéseket tegyen a rászoruló közösségek és a frontvonalban dolgozók megsegítése érdekében. Nem tudjuk megjósolni, hogy a válság hogyan és mikor ér véget, de elkötelezettek vagyunk, hogy a megoldás részesei legyünk. Mozgósítottuk a vállalat és partnereink teljes kapacitását, hogy segítsünk a szükség idején, és ott leszünk munkavállalóink, fogyasztóink és közösségeink számára – fokozva a jóért tett erőfeszítéseket – bármennyi ideig is fog tartani.” – nyilatkozta Loic Tassel, a P&G európai elnöke.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >