A Persil mosószermárka hozzáférhetőségi kódot helyez el csomagolásain
A Persil mosószermárka ún. AQR-kódokkal látta el egyes csomagolásait annak érdekében, hogy fokozza a termékek vásárlók általi hozzáférhetőségét. Az Unilever tervei szerint a jövő év végére a teljes Persil termékcsaládot ellátja e kódokkal.
Az AQR-kódok célja, hogy az Egyesült Királyságban élő kétmillió vak és gyengénlátó ember számára inkluzív élményt nyújtsanak az üzletben és otthon egyaránt. A kódokat a kiterjesztett valóságra specializálódott Zapparral közösen fejlesztette a cég a Royal National Institute of Blind People (RNIB) egyesülettel együttműködésben.
Az okostelefonon keresztül hozzáférhető kódok a látássérült felhasználók számára strukturált termék-, használati, biztonsági és újrahasznosítási információkat nyújtanak.
Ez a cikk a Trade magazin 2023.5. számában olvasható
Kapcsolódó cikkeink
A Persil CSR-kampánya: a folt eltűnik, a segítség nyomot hagyott
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Great Taste Awards
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kivonja a brit piacról egészségesebb Cadbury termékeit a Mondelez
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az OKSZ kommentárja a friss inflációs adatról
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További termékekre terjeszti ki az árréscsökkentést a kormány
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Megtört a növekvő trend: idén ugyanannyit terveznek költeni a magyarok karácsonykor, mint tavaly
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

