A Persil mosószermárka hozzáférhetőségi kódot helyez el csomagolásain
A Persil mosószermárka ún. AQR-kódokkal látta el egyes csomagolásait annak érdekében, hogy fokozza a termékek vásárlók általi hozzáférhetőségét. Az Unilever tervei szerint a jövő év végére a teljes Persil termékcsaládot ellátja e kódokkal.
Az AQR-kódok célja, hogy az Egyesült Királyságban élő kétmillió vak és gyengénlátó ember számára inkluzív élményt nyújtsanak az üzletben és otthon egyaránt. A kódokat a kiterjesztett valóságra specializálódott Zapparral közösen fejlesztette a cég a Royal National Institute of Blind People (RNIB) egyesülettel együttműködésben.
Az okostelefonon keresztül hozzáférhető kódok a látássérült felhasználók számára strukturált termék-, használati, biztonsági és újrahasznosítási információkat nyújtanak.
Ez a cikk a Trade magazin 2023.5. számában olvasható
Kapcsolódó cikkeink
A Co-op-pal indít közös házhozszállítási szolgáltatást indít a Just Eat az Egyesült Királyságban
Az élelmiszer-házhozszállító Just Eat a brit Co-op kiskereskedelmi lánccal hivatalosan…
Tovább olvasom >Új egységes retail média platformot indít a Sainsbury’s – jön a Nectar360 Pollen
A brit Sainsbury’s bejelentette, hogy 2025 végén elindítja a Nectar360…
Tovább olvasom >Só- és cukormentes ketchupot dobott piacra a Heinz UK
Hozzáadott cukor és só nélkül készült ketchupot dobott piacra a…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: az egy évvel korábbihoz képest 2,6, az előző hónaphoz mérten 1,3 százalékkal mérséklődött az ipari termelés májusban
2025 májusában az ipari termelés volumene 2,6 százalékkal elmaradt az…
Tovább olvasom >Egyre profibban vásárolunk
Rendhagyó helyszínen, a SPAR Regnum Húsüzem és Oktatóközpontban tartotta meg…
Tovább olvasom >Bővült az AutoWallis gépjármű-értékesítése az első félévben
Elsősorban akvizíciók hajtották az AutoWallis Csoport gépjármű-értékesítésének 3,4 százalékos növekedését…
Tovább olvasom >