A Persil mosószermárka hozzáférhetőségi kódot helyez el csomagolásain
A Persil mosószermárka ún. AQR-kódokkal látta el egyes csomagolásait annak érdekében, hogy fokozza a termékek vásárlók általi hozzáférhetőségét. Az Unilever tervei szerint a jövő év végére a teljes Persil termékcsaládot ellátja e kódokkal.
Az AQR-kódok célja, hogy az Egyesült Királyságban élő kétmillió vak és gyengénlátó ember számára inkluzív élményt nyújtsanak az üzletben és otthon egyaránt. A kódokat a kiterjesztett valóságra specializálódott Zapparral közösen fejlesztette a cég a Royal National Institute of Blind People (RNIB) egyesülettel együttműködésben.
Az okostelefonon keresztül hozzáférhető kódok a látássérült felhasználók számára strukturált termék-, használati, biztonsági és újrahasznosítási információkat nyújtanak.
Ez a cikk a Trade magazin 2023.5. számában olvasható
Kapcsolódó cikkeink
Megízlelhető csomagolópapírt mutatott be a brit Aldi
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >50 millió fontot ruház brit gyárába a Magnum Ice Cream Company
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Fogyasztásra kész zabital-alapú jegeskávét dob piacra az Oatly az Egyesült Királyságban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Több, mint 5 millió forint adomány a jótékonysági borárverés eredményeként
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Magyar innovatív tojástermékek Szaúd-Arábiában?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Szakértő: a szezonális munkák órabére 10-20%-kal magasabb, mint az állandó fix munkáké
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

