A Pernod Ricard nem adhatta el konyak-márkáját az Arcusnak
Noha a Pernod Ricard az Arcusnak adta el 3 márkáját, az uniós versenyszabályzatok arra kényszerítették, hogy a Grönstedt-konyakot az Altiának adja tovább.
A V&S szeszek tavaly júliusi felvásárlását és az Európai Bizottsággal kötött megállapodást követően a francia italóriás Pernod Ricard a norvég Arcus Gruppen AS-szal szerződött a Grönstedts Cognac, a Star Gin, a Red Port és a Dry Anis forgalmazásáról. A megállapodást az Európai Bizottság jóváhagyta, kivéve a Grönstedts-konyakra vonatkozó szerződést. Az utóbbival kapcsolatban a Bizottság kifejtette, hogy nem lenne helyénvaló, ha a márka az Arcus kezébe kerülne, hiszen Svédországban így a Grönstedts konkurenciát jelentene az Arcus saját konyak-márkája, a jelenleg rendkívül erős Braastad számára. A napokban tehát a Pernod Ricard a finn Altiával egyezett meg, az Európai Bizottság azonban még nem tárgyalt a két cég közös tranzakciójának ügyében.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Szendvicshozzávalókból tankolunk fel leginkább
Pékáru, felvágott, sonka, szalámi és valamilyen kence – ezeket az…
Tovább olvasom >Elindult az Eisberg egészségtudatos táplálkozásra ösztönző kampánya
Naponta legalább öt adag zöldséget vagy gyümölcsöt kellene fogyasztanunk az…
Tovább olvasom >BH AgrárTrend Index: stabilizálódtak a magyar élelmiszer-gazdaság kilátásai
Stabilizálódott a magyar élelmiszer-gazdaság szereplőinek korábbinál kedvezőbb helyzetértékelése 2024 első…
Tovább olvasom >