A Pernod Ricard nem adhatta el konyak-márkáját az Arcusnak
Noha a Pernod Ricard az Arcusnak adta el 3 márkáját, az uniós versenyszabályzatok arra kényszerítették, hogy a Grönstedt-konyakot az Altiának adja tovább.
A V&S szeszek tavaly júliusi felvásárlását és az Európai Bizottsággal kötött megállapodást követően a francia italóriás Pernod Ricard a norvég Arcus Gruppen AS-szal szerződött a Grönstedts Cognac, a Star Gin, a Red Port és a Dry Anis forgalmazásáról. A megállapodást az Európai Bizottság jóváhagyta, kivéve a Grönstedts-konyakra vonatkozó szerződést. Az utóbbival kapcsolatban a Bizottság kifejtette, hogy nem lenne helyénvaló, ha a márka az Arcus kezébe kerülne, hiszen Svédországban így a Grönstedts konkurenciát jelentene az Arcus saját konyak-márkája, a jelenleg rendkívül erős Braastad számára. A napokban tehát a Pernod Ricard a finn Altiával egyezett meg, az Európai Bizottság azonban még nem tárgyalt a két cég közös tranzakciójának ügyében.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >