A Pernod Ricard nem adhatta el konyak-márkáját az Arcusnak
Noha a Pernod Ricard az Arcusnak adta el 3 márkáját, az uniós versenyszabályzatok arra kényszerítették, hogy a Grönstedt-konyakot az Altiának adja tovább.
A V&S szeszek tavaly júliusi felvásárlását és az Európai Bizottsággal kötött megállapodást követően a francia italóriás Pernod Ricard a norvég Arcus Gruppen AS-szal szerződött a Grönstedts Cognac, a Star Gin, a Red Port és a Dry Anis forgalmazásáról. A megállapodást az Európai Bizottság jóváhagyta, kivéve a Grönstedts-konyakra vonatkozó szerződést. Az utóbbival kapcsolatban a Bizottság kifejtette, hogy nem lenne helyénvaló, ha a márka az Arcus kezébe kerülne, hiszen Svédországban így a Grönstedts konkurenciát jelentene az Arcus saját konyak-márkája, a jelenleg rendkívül erős Braastad számára. A napokban tehát a Pernod Ricard a finn Altiával egyezett meg, az Európai Bizottság azonban még nem tárgyalt a két cég közös tranzakciójának ügyében.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >A Lidl lett a vásárlók kedvenc áruháza
Ismét a vásárlóknak köszönhetően kapott rangos elismeréseket a Lidl Magyarország.…
Tovább olvasom >