A PepsiCo relaxációs italt dob piacra az USA-ban
A PepsiCo célzott digitális hirdetéseken keresztül reklámozza új relaxációs italát, a Driftwell-t, amely megzavarja a néző képernyőjét a nap végén.
A Marketing Dive oldalon megosztott részletek szerint a PepsiCo belső tartalomstúdiója által kifejlesztett „40 Jinx” kampány arra a felismerésre alapul, hogy sok X és Y generációs fogyasztó, köztük elfoglalt szülők, a kikapcsolódás egyetlen módjaként fordulnak a közösségi médiához és a streaminghez. Egy animációs videó ezeket a tevékenységeket különféle jinx lényként festi le, amelyek egészségtelen szokásokhoz vezethetnek és megakadályozzák a pihentető alvást.
Kevesebb képernyőt a felnőtteknek
Olyan hirdetések támogatják a Driftwell bevezetést, amelyek csökkenteni akarják a képernyők előtt töltött időt, meg akarják törni a kialakult rossz szokásokat. A tavaly decemberben bevezetett, L-teanin aminosavat és magnéziumot tartalmazó ital célja, hogy csökkentse a stresszt, segítsen legyőzni a szorongásokat. A kampány célja pedig, hogy új, egészségesebb elalvás előtti szokások, lefekvési rutinok kialakítására ösztönözzön. Mindkét problémát, a feszültség növekedését és az alvási nehézségeket is nagyban felerősítette a világjárvány és a karanténhelyzettel járó bezártság.
A Wakefield a Driftwell márkával közösen végzett kutatása szerint az idősebb Y és az X generáció tagjai 82%-a állítja, hogy nap végét a képernyők előtt ülve, vagy a telefont görgetve tölti el, így vezetik le az egész nap felhalmozódott feszültséget.
Megosztott üzenetek
A PepsiCo egyébként nagy erőkkel fordul a közösségi média felé, hiszen a hagyományos TV népszerűsége csökken és egyre többen vásárolnak online. Csak az új Driftwell márka esetén tesz kivételt, tekintettel az egészség és wellness kategória sajátosságaira. Az egészségtelen szokások megváltoztatása érdekében a Driftwell február közepén elkezdett célzott hirdetéseket megjeleníteni a Facebookon, márciusban pedig a YouTube-on. A kihelyezések csúcsidőben jelennek meg, hogy például közvetlenül munka után és lefekvés előtt a képernyők kikapcsolására biztassák a fogyasztókat.
Kapcsolódó cikkeink
Fitch: élénkülő világgazdaság a vámháborús enyhülés nyomán – Kína és az USA húzhatja a növekedést
A vártnál erősebb gazdasági teljesítményre számít 2025-ben a Fitch Ratings:…
Tovább olvasom >Hideg ital, forró következmények: szívritmuszavart is okozhat a jeges frissítő
Elsőre bizarrnak hangozhat, pedig tudományosan is igazolt: a hideg italok…
Tovább olvasom >Aranykorát élik a magyar-amerikai agrárdiplomáciai kapcsolatok
A magyar-amerikai kétoldalú kapcsolatok egyre csak erősödnek, legyen szó politikáról,…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI elemzés: Miért élnek szűkösebben a magyar háztartások, mint bárki más az EU-ban?
Képzeljük el, hogy minden uniós ország lakói egy nagy áruházban…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelői árak 2025. májusban az előző hónaphoz képest 0,7 százalékkal mérséklődtek, az egy évvel korábbihoz képest átlagosan 6,9 százalékkal növekedtek
2025 májusában az ipari termelői árak átlagosan 6,9 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >A fogyasztás húzza a gazdaságot
Az Egyensúly Intézet friss előrejelzése szerint a magyar gazdaság idei…
Tovább olvasom >