A PepsiCo relaxációs italt dob piacra az USA-ban
A PepsiCo célzott digitális hirdetéseken keresztül reklámozza új relaxációs italát, a Driftwell-t, amely megzavarja a néző képernyőjét a nap végén.
A Marketing Dive oldalon megosztott részletek szerint a PepsiCo belső tartalomstúdiója által kifejlesztett „40 Jinx” kampány arra a felismerésre alapul, hogy sok X és Y generációs fogyasztó, köztük elfoglalt szülők, a kikapcsolódás egyetlen módjaként fordulnak a közösségi médiához és a streaminghez. Egy animációs videó ezeket a tevékenységeket különféle jinx lényként festi le, amelyek egészségtelen szokásokhoz vezethetnek és megakadályozzák a pihentető alvást.
Kevesebb képernyőt a felnőtteknek
Olyan hirdetések támogatják a Driftwell bevezetést, amelyek csökkenteni akarják a képernyők előtt töltött időt, meg akarják törni a kialakult rossz szokásokat. A tavaly decemberben bevezetett, L-teanin aminosavat és magnéziumot tartalmazó ital célja, hogy csökkentse a stresszt, segítsen legyőzni a szorongásokat. A kampány célja pedig, hogy új, egészségesebb elalvás előtti szokások, lefekvési rutinok kialakítására ösztönözzön. Mindkét problémát, a feszültség növekedését és az alvási nehézségeket is nagyban felerősítette a világjárvány és a karanténhelyzettel járó bezártság.
A Wakefield a Driftwell márkával közösen végzett kutatása szerint az idősebb Y és az X generáció tagjai 82%-a állítja, hogy nap végét a képernyők előtt ülve, vagy a telefont görgetve tölti el, így vezetik le az egész nap felhalmozódott feszültséget.
Megosztott üzenetek
A PepsiCo egyébként nagy erőkkel fordul a közösségi média felé, hiszen a hagyományos TV népszerűsége csökken és egyre többen vásárolnak online. Csak az új Driftwell márka esetén tesz kivételt, tekintettel az egészség és wellness kategória sajátosságaira. Az egészségtelen szokások megváltoztatása érdekében a Driftwell február közepén elkezdett célzott hirdetéseket megjeleníteni a Facebookon, márciusban pedig a YouTube-on. A kihelyezések csúcsidőben jelennek meg, hogy például közvetlenül munka után és lefekvés előtt a képernyők kikapcsolására biztassák a fogyasztókat.
Kapcsolódó cikkeink
Az amerikai kiskereskedelmi forgalom a vártnál jelentősebben bővült júliusban
Az Egyesült Államokban az elemzők által vártnál jelentősebben bővült a…
Tovább olvasom >Júliusban lassult az infláció az Egyesült Államokban
Júliusban a várakozásoknak megfelelően lassult az infláció és a maginfláció…
Tovább olvasom >Az élelmiszer- és energiaárak nélkül kalkulált maginflációs ráta havi bázison nem változott az USA-ban
A várakozások alatt alakult júliusban a termelőiárak emelkedése mind havi,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >