A PepsiCo relaxációs italt dob piacra az USA-ban
A PepsiCo célzott digitális hirdetéseken keresztül reklámozza új relaxációs italát, a Driftwell-t, amely megzavarja a néző képernyőjét a nap végén.
A Marketing Dive oldalon megosztott részletek szerint a PepsiCo belső tartalomstúdiója által kifejlesztett „40 Jinx” kampány arra a felismerésre alapul, hogy sok X és Y generációs fogyasztó, köztük elfoglalt szülők, a kikapcsolódás egyetlen módjaként fordulnak a közösségi médiához és a streaminghez. Egy animációs videó ezeket a tevékenységeket különféle jinx lényként festi le, amelyek egészségtelen szokásokhoz vezethetnek és megakadályozzák a pihentető alvást.
Kevesebb képernyőt a felnőtteknek
Olyan hirdetések támogatják a Driftwell bevezetést, amelyek csökkenteni akarják a képernyők előtt töltött időt, meg akarják törni a kialakult rossz szokásokat. A tavaly decemberben bevezetett, L-teanin aminosavat és magnéziumot tartalmazó ital célja, hogy csökkentse a stresszt, segítsen legyőzni a szorongásokat. A kampány célja pedig, hogy új, egészségesebb elalvás előtti szokások, lefekvési rutinok kialakítására ösztönözzön. Mindkét problémát, a feszültség növekedését és az alvási nehézségeket is nagyban felerősítette a világjárvány és a karanténhelyzettel járó bezártság.
A Wakefield a Driftwell márkával közösen végzett kutatása szerint az idősebb Y és az X generáció tagjai 82%-a állítja, hogy nap végét a képernyők előtt ülve, vagy a telefont görgetve tölti el, így vezetik le az egész nap felhalmozódott feszültséget.
Megosztott üzenetek
A PepsiCo egyébként nagy erőkkel fordul a közösségi média felé, hiszen a hagyományos TV népszerűsége csökken és egyre többen vásárolnak online. Csak az új Driftwell márka esetén tesz kivételt, tekintettel az egészség és wellness kategória sajátosságaira. Az egészségtelen szokások megváltoztatása érdekében a Driftwell február közepén elkezdett célzott hirdetéseket megjeleníteni a Facebookon, márciusban pedig a YouTube-on. A kihelyezések csúcsidőben jelennek meg, hogy például közvetlenül munka után és lefekvés előtt a képernyők kikapcsolására biztassák a fogyasztókat.
Kapcsolódó cikkeink
Az Egyesült Államokban a vártnál nagyobb mértékben nőttek a termelői árak júniusban
Az elemzők által vártnál nagyobb mértékben emelkedett az amerikai termelőiár-index…
Tovább olvasom >Már szinte csak akciós élelmiszereket vesznek az amerikaiak
Az amerikai fogyasztók számára a gazdasági helyzet egyre több kihívást…
Tovább olvasom >Áprilisban stagnált az Egyesült Államokban személyes fogyasztási árindex
Áprilisban már a harmadik hónapja 2,8 százalékon stagnált a személyes…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >