A PepsiCo intelligens dobozokkal és AI technológiával fokozná a személyre szabást
A Cannes Lions alkalmával betekintést engedett a PepsiCo új, a marketinget, a designt és a technológiát ötvöző kísérleteibe, amelyek a személyre szabottság fokozására összpontosítanak. A marketingcég bemutatta a Gatorade új AI-alapú hidratációs coach-át és a Pepsi üdítős doboz formája által inspirált, csatlakoztatott eszközt.
A Marketing Dive beszámolója szerint a PepsiCo márkái, a Gatorade és a Pepsi új technológiai eszközöket mutattak be a múlt héten a Cannes Lions Fesztiválon tartott előadásukban.
A Gatorade egy Anna nevű, mesterséges intelligenciával működő AI Hydration Coach-ot demózott a márka által szponzorált Stagwell’s Sport Beach helyszínen. A Gatorade Sporttudományi Intézet által felhalmozott szakismeretekkel „tanított” asszisztens a fogyasztók számára könnyen befogadható formában ad át tudományos ismereteket a folyadékpótlásról. A koncepció arra az elképzelésre támaszkodik, hogy a mesterséges intelligencia képes demokratizálni az egykor exkluzívnak számító szolgáltatásokat, és a hétköznapi fogyasztóknak olyan szakértői útmutatást nyújt, amely korábban az élsportolóknak volt fenntartva.
Emellett itt debütált a Pepsi Smart Can-je, mely egy a felhasználói élmény testre szabását segítő, körbefutó képernyőkkel, mozgásérzékelőkkel és gyorsulásmérőkkel felszerelt, hálózatba kapcsolódni képes eszköz, egyfajta „interaktív portál”. A cég úgy pozícionálta az intelligens üdítős dobozt – amely alakja ellenére nem tartalmaz üdítőt –, mint egy olyan lehetőséget, amellyel személyre szabott élményeket lehet nyújtani a rajongóknak, és potenciálisan exkluzív tartalmakat, például belépési kódokat lehet hozzájuk eljuttatni. A doboz alakú eszközt az üdítőital-márka a későbbiekben fogja promócióiban használni futball-, játék-, zenei és étkezéssel kapcsolatos tartalmakat készítő alkotókkal és rajongókkal.
Kapcsolódó cikkeink
2,3 millió eurós befektetési kört zárt a magyar kódmodernizáló AI-startup, a Kodesage
Sikeresen zárta első, 2,3 millió eurós korai magvető befektetési körét…
Tovább olvasom >Megérkeztek az okos asszisztenssel felvértezett telefonok
Eljött a mobiltelefonok új korszaka: a mesterséges intelligencia (MI) beépítése…
Tovább olvasom >Közel 6 milliárd euró bírság a GDPR óta
2024-ben az uniós adatvédelmi hatóságok összesen 1,2 milliárd euró bírságot…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nyílt Marketing Fórum a Magyar Termék Védjegyhasználatról – már lehet regisztrálni!
Idén február 20-án kerül megrendezésre a Magyar Termék Marketing Fórum,…
Tovább olvasom >Nagy Márton: itt a fordulat, a magyar gazdaság 2025-ben nagyobb növekedési pályára vált
A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint 2024 utolsó negyedévében az…
Tovább olvasom >Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >