A PepsiCo intelligens dobozokkal és AI technológiával fokozná a személyre szabást
A Cannes Lions alkalmával betekintést engedett a PepsiCo új, a marketinget, a designt és a technológiát ötvöző kísérleteibe, amelyek a személyre szabottság fokozására összpontosítanak. A marketingcég bemutatta a Gatorade új AI-alapú hidratációs coach-át és a Pepsi üdítős doboz formája által inspirált, csatlakoztatott eszközt.
A Marketing Dive beszámolója szerint a PepsiCo márkái, a Gatorade és a Pepsi új technológiai eszközöket mutattak be a múlt héten a Cannes Lions Fesztiválon tartott előadásukban.
A Gatorade egy Anna nevű, mesterséges intelligenciával működő AI Hydration Coach-ot demózott a márka által szponzorált Stagwell’s Sport Beach helyszínen. A Gatorade Sporttudományi Intézet által felhalmozott szakismeretekkel „tanított” asszisztens a fogyasztók számára könnyen befogadható formában ad át tudományos ismereteket a folyadékpótlásról. A koncepció arra az elképzelésre támaszkodik, hogy a mesterséges intelligencia képes demokratizálni az egykor exkluzívnak számító szolgáltatásokat, és a hétköznapi fogyasztóknak olyan szakértői útmutatást nyújt, amely korábban az élsportolóknak volt fenntartva.
Emellett itt debütált a Pepsi Smart Can-je, mely egy a felhasználói élmény testre szabását segítő, körbefutó képernyőkkel, mozgásérzékelőkkel és gyorsulásmérőkkel felszerelt, hálózatba kapcsolódni képes eszköz, egyfajta „interaktív portál”. A cég úgy pozícionálta az intelligens üdítős dobozt – amely alakja ellenére nem tartalmaz üdítőt –, mint egy olyan lehetőséget, amellyel személyre szabott élményeket lehet nyújtani a rajongóknak, és potenciálisan exkluzív tartalmakat, például belépési kódokat lehet hozzájuk eljuttatni. A doboz alakú eszközt az üdítőital-márka a későbbiekben fogja promócióiban használni futball-, játék-, zenei és étkezéssel kapcsolatos tartalmakat készítő alkotókkal és rajongókkal.
Kapcsolódó cikkeink
Válságállóság az AI és ESG segítségével – KPMG CEO Outlook 2024
A hosszú távú válságállóság megteremtése kulcsfontosságú a siker szempontjából, nem…
Tovább olvasom >A magyarok háromnegyede jól ismeri az AI-t – derült ki az Ipsos globális felméréséből
Az Ipsos 2024-es AI Monitor jelentése átfogó képet nyújt arról,…
Tovább olvasom >Megtérül a fenntarthatóság
Az EY 2024-es Fenntartható Érték Tanulmánya szerint a fenntarthatósági beruházások…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >