A PepsiCo intelligens dobozokkal és AI technológiával fokozná a személyre szabást
A Cannes Lions alkalmával betekintést engedett a PepsiCo új, a marketinget, a designt és a technológiát ötvöző kísérleteibe, amelyek a személyre szabottság fokozására összpontosítanak. A marketingcég bemutatta a Gatorade új AI-alapú hidratációs coach-át és a Pepsi üdítős doboz formája által inspirált, csatlakoztatott eszközt.
A Marketing Dive beszámolója szerint a PepsiCo márkái, a Gatorade és a Pepsi új technológiai eszközöket mutattak be a múlt héten a Cannes Lions Fesztiválon tartott előadásukban.
A Gatorade egy Anna nevű, mesterséges intelligenciával működő AI Hydration Coach-ot demózott a márka által szponzorált Stagwell’s Sport Beach helyszínen. A Gatorade Sporttudományi Intézet által felhalmozott szakismeretekkel „tanított” asszisztens a fogyasztók számára könnyen befogadható formában ad át tudományos ismereteket a folyadékpótlásról. A koncepció arra az elképzelésre támaszkodik, hogy a mesterséges intelligencia képes demokratizálni az egykor exkluzívnak számító szolgáltatásokat, és a hétköznapi fogyasztóknak olyan szakértői útmutatást nyújt, amely korábban az élsportolóknak volt fenntartva.
Emellett itt debütált a Pepsi Smart Can-je, mely egy a felhasználói élmény testre szabását segítő, körbefutó képernyőkkel, mozgásérzékelőkkel és gyorsulásmérőkkel felszerelt, hálózatba kapcsolódni képes eszköz, egyfajta „interaktív portál”. A cég úgy pozícionálta az intelligens üdítős dobozt – amely alakja ellenére nem tartalmaz üdítőt –, mint egy olyan lehetőséget, amellyel személyre szabott élményeket lehet nyújtani a rajongóknak, és potenciálisan exkluzív tartalmakat, például belépési kódokat lehet hozzájuk eljuttatni. A doboz alakú eszközt az üdítőital-márka a későbbiekben fogja promócióiban használni futball-, játék-, zenei és étkezéssel kapcsolatos tartalmakat készítő alkotókkal és rajongókkal.
Kapcsolódó cikkeink
Ajándékötletek az AI-tól
Karácsony előtt debütált az Egyesült Államokban a Target generatív AI-alapú…
Tovább olvasom >Új, AI-alapú tervezőeszköz
Az Alibaba International bevezette a Pic Copilot nevű mesterséges intelligencia…
Tovább olvasom >Hogyan gondolkodik a generatív MI? Szegedi kutatók keresik a választ a chatbotok titkaira
A mesterséges intelligencia (MI) egyre több feladatban segít minket a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >