A PepsiCo az UEFA Bajnok Ligájába
A PepsiCo bejelentette, hogy új partnerséget alakít ki az Európai Labdarúgó-szövetséggel (UEFA). A Lay's, a Gatorade és a Pepsi lesz a bajnokság vezető márkája; emellett a PepsiCo a Doritos, Lipton és 7UP márkákat is beveszi majd a szponzorációs programba. A PepsiCo megállapodása az UEFA Bajnokok Ligájával még a 2015/16-os szezon kezdetét megelőzően, július 1-én fog hivatalosan is életbe lépni.
Ramon Laguarta, a PepsiCo Európa elnök-vezérigazgatója a következőket mondta: „Az UEFA Bajnokok Ligája kétség kívül a világ egyik legtekintélyesebb labdarúgó tornája, és miután minden szezonban milliárdnál is több focirajongó nézi a meccseket, ez az új partnerség példa nélküli lehetőségeket kínál mindkét félnek. Szenvedélyünk a labdarúgás, és már alig várjuk, hogy e szenvedélyünket megoszthassuk az UEFA Bajnokok Ligája szurkolóival Európában és világszerte.”
Ramon Laguarta hozzátette: „A PepsiCo élelmiszer- és italmárkái, valamint az UEFA Bajnokok Ligája kiváló párost alkotnak együtt. Erőink egyesítésével kivételes szórakozási lehetőségeket kínálhatunk baráti, családi összejövetelek alkalmára. Mi ketten újabb magasságokba fogjuk emelni a labdarúgás és a szórakozás együttesét, és az UEFA Bajnokok Ligája szurkolói a 2015/16-os szezon beindításával fantasztikus új élményekre számíthatnak a Lay's-től, a Gatorade-tól és a Pepsitől.”
Guy-Laurent Epstein, az UEFA Events SA marketing igazgatója így nyilatkozott a megállapodás kapcsán: „Nagy örömmel köszöntjük a PepsiCo-t az UEFA Bajnokok Ligája hivatalos partnereként. A PepsiCo szó szerint globális partner, és izgatottan várjuk, hogy szoros együttműködésünk révén szerte a világon innovatív marketing lehetőségekkel kápráztassuk el a szurkolókat, ugyanakkor a PepsiCo szórakoztatás terén meglévő szerteágazó tapasztalatait is felhasználjuk majd arra, hogy tovább erősítsük az UEFA Bajnokok Ligája márkáját.”
Az UEFA Bajnokok Ligája döntője a világ legnézettebb éves sporteseménye. A szombati (2015. június 6-i) döntőt több mint 200 országban sugározták, így a becslések szerint 400 millió nézőhöz jutott el úgy, hogy 180 millióra tehető az élőközvetítés nézőinek átlagos száma. Egy szezon a selejtezőktől a döntőig 17 labdarúgó hétvégét jelent, összesen 145 meccsel. A Liga több mint 110.000 órányi TV tartalmat kínál egy szezonban. A nézők száma regionálisan és globálisan is kiemelkedő: az élőközvetítést világszerte 1,1 milliárd néző követi.
A PepsiCo a labdarúgás iránt már régóta kialakult szenvedélye mellett előszeretettel lép kapcsolatba világklasszis sportbajnokságokkal és alakít ki érdekfeszítő, élvonalbeli tartalmat és marketing programokat. A PepsiCo egyéb sport liga partnerei közé tartozik a Nemzeti Kosárlabda Szövetség (NBA), a Nemzeti Amerikai Futball Szövetség (NFL), a Nemzeti Jégkorong Liga (NHL), a Major League Baseball baseball bajnokság, az Indian Premier League krikett bajnokság és a Nemzetközi Krikett Tanács.(ICC).
Kapcsolódó cikkeink
A PepsiCo a Sabra és az Obela kizárólagos tulajdonosává válik
A PepsiCo bejelentette, hogy teljes egészében megszerzi a Sabra Dipping…
Tovább olvasom >1,2 milliárd dollárért vásárolja meg a PepsiCo a Siete Foods-t
A PepsiCo, Inc. 1,2 milliárd dollárért vásárolja meg a texasi…
Tovább olvasom >Kazahsztánban épít új gyárat a Carlsberg
Új gyárat épít Kazahsztánban a Carlsberg, miután együttműködési megállapodást kötött…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >