A Pepsi házhoz viszi az amerikai futball élményt
Augusztus utolsó hetében indította el a Pepsi „Made for Football Watching” (Focinézésre készült) kampányát, amelynek keretében nyereményjátékot is hirdetett a rajongóknak.
A Marketing Dive beszámolója szerint a dobozba zárt „Tailgate” élményt 20 szerencsés nyertes kaphatja meg.
Előbuli otthon
A Tailgate az amerikai futball mérkőzések napján tartott, evés-ivással egybekötött stadioni buli, ráhangolódás, ami a koronavírus korlátozások miatt idén, nagyon sokak bánatára, elmarad. A Pepsi azonban kitalálta, hogyan kárpótolja az otthon ragadt, sokszor dühös szurkolókat. Exkluzív „homegatinget”, házi fociélményt kínál a hagyományok fenntartására, így ellensúlyozva a nagy összejövetelek és személyes stadionlátogatások hiányát a következő szezonban. A márka megtartotta a sport fókuszt, nem adta fel hagyományos NFL partnerségét, hanem az adott helyzetre formálta üzenetét. A stadioni aktivációk helyett az otthonokra, a fogyasztókkal való közvetlen kapcsolatra és az ütős márkaélményekre törekszik.
Csomag tárulj
A közel 5000 dollár értékű, kb 1,5 négyzetméter alapterületű doboz egy „Tailgating” készletet tartalmaz, amely kültéri kivetítőt, egyedi cornhole (kukoricás zsákocska dobáló játék) készleteket és különféle Pepsi termékeket tartalmaz.
A fogyasztók úgy nyerhetik meg a 20 doboz egyikét, ha felkeresik az üdítőital óriás microsite-ját, amely a Pepsi hivatalos labdarúgó-marketing platformján, a múlt héten indult „Made for Football Watching”-on található meg. A kampányban az otthoni élmények fontosságát, a focinézés örömét hangsúlyozzák. Ugyanakkor a fogyasztók azonnal vásárolhatnak is a honlapról Pepsi termékeket a webshopon keresztül.
-Idén kissé másképp fog kinézni (az NFL szezon), de azt hiszem, látni fogjuk az otthon növekvő jelentőségét, hiszen itt tölti mindenki az összes idejét – nyilatkozta a Marketing Dive-nak Todd Kaplan, a Pepsi marketing VP-je.
A Jets drukker család nagy napja
A kampány részeként a Pepsi kb 140 négyzetméternyi udvar átalakításával lepett meg egy New York Jets rajongó családot New Jersey-ben.
„Bár a stadionok idén üresek lehetnek, a futballrajongás továbbra is él. Mivel mindannyian otthonról nézzük a játékokat, szerettünk volna segíteni valakinek egy nagy dobással. Találtunk egy Jets szuperszurkoló családot, kiköveztük a pázsitjukat, és egy tailgate-tel leptük meg őket.” – írják a videó előzetesében.
A közösségi csatornákon megjelenő werkfilmen bemutatják, hogy készült el a parkolót imitáló helyszín stadionvilágítással, parkolófülkével, grillel, felfújható repülőgéppel, festett végzónával és egyebekkel. A hírességek csarnokának tagja és korábbi Jets sztár Curtis Martin a meglepetés részeként személyes üzenetet is küldött a családnak.
Kapcsolódó cikkeink
A vártnál jobbnak bizonyult a második negyedévi amerikai növekedés
A második negyedévben az első negyedévit és az elemzői várakozásokat…
Tovább olvasom >Javult az amerikai gazdaság teljesítménye júliusban
Javult, több mint két éves csúcsot ért el az amerikai…
Tovább olvasom >Az Egyesült Államokban a vártnál nagyobb mértékben nőttek a termelői árak júniusban
Az elemzők által vártnál nagyobb mértékben emelkedett az amerikai termelőiár-index…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >