A Pepsi házhoz viszi az amerikai futball élményt

Szerző: Kátai Ildikó Dátum: 2020. 08. 28. 10:41

Augusztus utolsó hetében indította el a Pepsi „Made for Football Watching” (Focinézésre készült) kampányát, amelynek keretében nyereményjátékot is hirdetett a rajongóknak.

Pepsi kampány

A Marketing Dive beszámolója szerint a dobozba zárt „Tailgate” élményt 20 szerencsés nyertes kaphatja meg.

Előbuli otthon

A Tailgate az amerikai futball mérkőzések napján tartott, evés-ivással egybekötött stadioni buli, ráhangolódás, ami a koronavírus korlátozások miatt idén, nagyon sokak bánatára, elmarad. A Pepsi azonban kitalálta, hogyan kárpótolja az otthon ragadt, sokszor dühös szurkolókat. Exkluzív „homegatinget”, házi fociélményt kínál a hagyományok fenntartására, így ellensúlyozva a nagy összejövetelek és személyes stadionlátogatások hiányát a következő szezonban. A márka megtartotta a sport fókuszt, nem adta fel hagyományos NFL partnerségét, hanem az adott helyzetre formálta üzenetét. A stadioni aktivációk helyett az otthonokra, a fogyasztókkal való közvetlen kapcsolatra és az ütős márkaélményekre törekszik.

Csomag tárulj

A közel 5000 dollár értékű, kb 1,5 négyzetméter alapterületű doboz egy „Tailgating” készletet tartalmaz, amely kültéri kivetítőt, egyedi cornhole (kukoricás zsákocska dobáló játék) készleteket és különféle Pepsi termékeket tartalmaz.

Pepsi nyeremény

A fogyasztók úgy nyerhetik meg a 20 doboz egyikét, ha felkeresik az üdítőital óriás microsite-ját, amely a Pepsi hivatalos labdarúgó-marketing platformján, a múlt héten indult „Made for Football Watching”-on található meg. A kampányban az otthoni élmények fontosságát, a focinézés örömét hangsúlyozzák. Ugyanakkor a fogyasztók azonnal vásárolhatnak is a honlapról Pepsi termékeket a webshopon keresztül.

-Idén kissé másképp fog kinézni (az NFL szezon), de azt hiszem, látni fogjuk az otthon növekvő jelentőségét, hiszen itt tölti mindenki az összes idejét – nyilatkozta a Marketing Dive-nak Todd Kaplan, a Pepsi marketing VP-je.

A Jets drukker család nagy napja

A kampány részeként a Pepsi kb 140 négyzetméternyi udvar átalakításával lepett meg egy New York Jets rajongó családot New Jersey-ben.

„Bár a stadionok idén üresek lehetnek, a futballrajongás továbbra is él. Mivel mindannyian otthonról nézzük a játékokat, szerettünk volna segíteni valakinek egy nagy dobással. Találtunk egy Jets szuperszurkoló családot, kiköveztük a pázsitjukat, és egy tailgate-tel leptük meg őket.” – írják a videó előzetesében.

A közösségi csatornákon megjelenő werkfilmen bemutatják, hogy készült el a parkolót imitáló helyszín stadionvilágítással, parkolófülkével, grillel, felfújható repülőgéppel, festett végzónával és egyebekkel. A hírességek csarnokának tagja és korábbi Jets sztár Curtis Martin a meglepetés részeként személyes üzenetet is küldött a családnak.

Címkék: , ,

Kapcsolódó cikkeink