A Pepsi házhoz viszi az amerikai futball élményt
Augusztus utolsó hetében indította el a Pepsi „Made for Football Watching” (Focinézésre készült) kampányát, amelynek keretében nyereményjátékot is hirdetett a rajongóknak.
A Marketing Dive beszámolója szerint a dobozba zárt „Tailgate” élményt 20 szerencsés nyertes kaphatja meg.
Előbuli otthon
A Tailgate az amerikai futball mérkőzések napján tartott, evés-ivással egybekötött stadioni buli, ráhangolódás, ami a koronavírus korlátozások miatt idén, nagyon sokak bánatára, elmarad. A Pepsi azonban kitalálta, hogyan kárpótolja az otthon ragadt, sokszor dühös szurkolókat. Exkluzív „homegatinget”, házi fociélményt kínál a hagyományok fenntartására, így ellensúlyozva a nagy összejövetelek és személyes stadionlátogatások hiányát a következő szezonban. A márka megtartotta a sport fókuszt, nem adta fel hagyományos NFL partnerségét, hanem az adott helyzetre formálta üzenetét. A stadioni aktivációk helyett az otthonokra, a fogyasztókkal való közvetlen kapcsolatra és az ütős márkaélményekre törekszik.
Csomag tárulj
A közel 5000 dollár értékű, kb 1,5 négyzetméter alapterületű doboz egy „Tailgating” készletet tartalmaz, amely kültéri kivetítőt, egyedi cornhole (kukoricás zsákocska dobáló játék) készleteket és különféle Pepsi termékeket tartalmaz.
A fogyasztók úgy nyerhetik meg a 20 doboz egyikét, ha felkeresik az üdítőital óriás microsite-ját, amely a Pepsi hivatalos labdarúgó-marketing platformján, a múlt héten indult „Made for Football Watching”-on található meg. A kampányban az otthoni élmények fontosságát, a focinézés örömét hangsúlyozzák. Ugyanakkor a fogyasztók azonnal vásárolhatnak is a honlapról Pepsi termékeket a webshopon keresztül.
-Idén kissé másképp fog kinézni (az NFL szezon), de azt hiszem, látni fogjuk az otthon növekvő jelentőségét, hiszen itt tölti mindenki az összes idejét – nyilatkozta a Marketing Dive-nak Todd Kaplan, a Pepsi marketing VP-je.
A Jets drukker család nagy napja
A kampány részeként a Pepsi kb 140 négyzetméternyi udvar átalakításával lepett meg egy New York Jets rajongó családot New Jersey-ben.
„Bár a stadionok idén üresek lehetnek, a futballrajongás továbbra is él. Mivel mindannyian otthonról nézzük a játékokat, szerettünk volna segíteni valakinek egy nagy dobással. Találtunk egy Jets szuperszurkoló családot, kiköveztük a pázsitjukat, és egy tailgate-tel leptük meg őket.” – írják a videó előzetesében.
A közösségi csatornákon megjelenő werkfilmen bemutatják, hogy készült el a parkolót imitáló helyszín stadionvilágítással, parkolófülkével, grillel, felfújható repülőgéppel, festett végzónával és egyebekkel. A hírességek csarnokának tagja és korábbi Jets sztár Curtis Martin a meglepetés részeként személyes üzenetet is küldött a családnak.
Kapcsolódó cikkeink
EU-USA vámháború: a vám rossz a cégeknek, még rosszabbak a fogyasztóknak
Az Európai Bizottság elnöke, Ursula von der Leyen sajnálatát fejezte…
Tovább olvasom >Tojáshiány az Egyesült Államokban: Korlátozásokat vezettek be a nagyobb kiskereskedelmi láncok
Az Egyesült Államokban egyre nagyobb problémát okoz a madárinfluenza-járvány, amely…
Tovább olvasom >A világgazdaság nyugati és keleti blokkra szakadása rengeteg veszéllyel jár
A világgazdaság nyugati és keleti blokkra szakadása olyan méretű károkat…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >