A Pennyé a legdirektebb és legszellemesebb árcédula – A nap képe
Egy hard diszkont élelmiszeráruházban a legfontosabb információ, a legbiztosabb útmutató és egyben a legjobb reklám is az ár. Így hát az árat jól kell láttatni. Nos, a Serviceplan ügynökség által a Penny számára készített „árcédulánál” direktebbet (és kreatívabbat) aligha lehetne találni. És még könnyen megtalálhatóvá is teszi az üzletlánc sajátmárkáit. Persze a módszer rentábilisan inkább az inflációval kevésbé küzdő gazdaságokban használható.
Kapcsolódó cikkeink
Profi éttermi térelválasztás – A nap képe
A mumbai Qualia étterem különböző zónái földig érő bronz függönnyel…
Tovább olvasom >Variációk egy témára: világjárók emlékei – A nap képe
Ki a falon, ki a frigón, de a legtöbben gyűjtik…
Tovább olvasom >Az igazi BBQ-készlet
A Kona BBQ-készletére jó ránézni (naná, ezért mutatjuk), az eszközük…
Tovább olvasom >További cikkeink
Profi éttermi térelválasztás – A nap képe
A mumbai Qualia étterem különböző zónái földig érő bronz függönnyel…
Tovább olvasom >Kelbimbó – A nap képe
Minden nap tanulunk valami újat az élelmiszerekről, ma például azt,…
Tovább olvasom >Keverd és kóstold!
Az elmúlt évek során számos olyan kampányt indított a Hegyközségek…
Tovább olvasom >