A Pennyé a legdirektebb és legszellemesebb árcédula – A nap képe
Egy hard diszkont élelmiszeráruházban a legfontosabb információ, a legbiztosabb útmutató és egyben a legjobb reklám is az ár. Így hát az árat jól kell láttatni. Nos, a Serviceplan ügynökség által a Penny számára készített „árcédulánál” direktebbet (és kreatívabbat) aligha lehetne találni. És még könnyen megtalálhatóvá is teszi az üzletlánc sajátmárkáit. Persze a módszer rentábilisan inkább az inflációval kevésbé küzdő gazdaságokban használható.
Kapcsolódó cikkeink
Javíts meg! – A nap képe
Bármelyik élelmiszerüzletben előfordulhat, hogy a bevásárlókocsit kerekei másfelé vinnék, mint…
Tovább olvasom >Országos szintre lép a PENNY és a foodora együttműködése
November közepétől a PENNY vásárlói már országos szinten intézhetik akár…
Tovább olvasom >A zöldség-gyümölcs részleg dekadenciája – A nap képe
Avokádófrissesség-ellenőrzés egy belga szupermarkerben.
Tovább olvasom >További cikkeink
Új zseb nyílik a SZÉP-kártyán Aktív magyarok névvel
Mindenki a saját egészségének a kovácsa, az Aktív Magyarország program…
Tovább olvasom >MTÜ: tovább erősítik a hazai vendéglátás versenyképességét a kormány javaslatai
Tovább erősítik a hazai vendéglátás versenyképességét a kormány javaslatai a…
Tovább olvasom >A 2024-es év bejglijei: Karl Cukrászda és Még1kiflit Pékség a dobogón
A Magyar Cukrász Ipartestület idén is meghirdette az Év bejglije…
Tovább olvasom >