A Pennyé a legdirektebb és legszellemesebb árcédula – A nap képe
Egy hard diszkont élelmiszeráruházban a legfontosabb információ, a legbiztosabb útmutató és egyben a legjobb reklám is az ár. Így hát az árat jól kell láttatni. Nos, a Serviceplan ügynökség által a Penny számára készített „árcédulánál” direktebbet (és kreatívabbat) aligha lehetne találni. És még könnyen megtalálhatóvá is teszi az üzletlánc sajátmárkáit. Persze a módszer rentábilisan inkább az inflációval kevésbé küzdő gazdaságokban használható.
Kapcsolódó cikkeink
A reggeli Bloody Mary – A nap képe
Szállodai brunch-asztalon kapták lencsevégre a „Bloody Mary station”-t – kreatív…
Tovább olvasom >Árzuhanás a paradicsomválasztékban és bőséges jégkrémkínálat a PENNY-ben
A nyár beköszöntével a PENNY szezonális termékekkel és árcsökkentésekkel várja…
Tovább olvasom >A homo ludens kedvence utazásnál -A nap képe
A kutya se viheti magával a társasjátéktáblát! Vagy korábban már…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI: Mit jelent nekünk a külföldi turista?
Az elmúlt tizenöt évben komolyan megnőtt a turizmus szerepe Magyarországon.…
Tovább olvasom >Nem változott az euróövezet gazdasági teljesítménye júniusban
Siófok vezeti a Szallas.hu 2025-ös nyári időszakra szóló belföldi foglalási…
Tovább olvasom >Az egyszerűsített egyszerűsítése
Kovács László, az MVI elnöke több szakmai szervezet (Turisztikai és…
Tovább olvasom >