A Pennyé a legdirektebb és legszellemesebb árcédula – A nap képe
Egy hard diszkont élelmiszeráruházban a legfontosabb információ, a legbiztosabb útmutató és egyben a legjobb reklám is az ár. Így hát az árat jól kell láttatni. Nos, a Serviceplan ügynökség által a Penny számára készített „árcédulánál” direktebbet (és kreatívabbat) aligha lehetne találni. És még könnyen megtalálhatóvá is teszi az üzletlánc sajátmárkáit. Persze a módszer rentábilisan inkább az inflációval kevésbé küzdő gazdaságokban használható.
Kapcsolódó cikkeink
63 ezer eurós éttermi számla? Persze, hiszen Mallorca mégiscsak bulihely – A nap képe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új PENNY üzlet nyílt a XV. kerületben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Oldalról tengerre néző szoba – A nap képe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
BalatonBike365: rekordforgalom a balatoni bringás turizmusban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Felmérést készített a legszebb magyarországi kilátópontokról a Csodásmagyarország.hu
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >63 ezer eurós éttermi számla? Persze, hiszen Mallorca mégiscsak bulihely – A nap képe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >