A Pennyé a legdirektebb és legszellemesebb árcédula – A nap képe
Egy hard diszkont élelmiszeráruházban a legfontosabb információ, a legbiztosabb útmutató és egyben a legjobb reklám is az ár. Így hát az árat jól kell láttatni. Nos, a Serviceplan ügynökség által a Penny számára készített „árcédulánál” direktebbet (és kreatívabbat) aligha lehetne találni. És még könnyen megtalálhatóvá is teszi az üzletlánc sajátmárkáit. Persze a módszer rentábilisan inkább az inflációval kevésbé küzdő gazdaságokban használható.
Kapcsolódó cikkeink
A városi kényelembe invesztál a Penny Németországban
Modernizálja a német Penny kis, városi diszkontüzleteit. Az erőteljesebben kényelemorientált…
Tovább olvasom >Vészjelzés a mosdóból – A nap képe
Erre a figyelmeztetésre nindenki felfigyel, aki belép az illemhelyre.
Tovább olvasom >Már javában tart a PENNY és Farkas Ricsi együttműködése
A PENNY Magyarország 2024-ben fontos mérföldkőhöz érkezett, hiszen együttműködésük Farkas…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: nyáron tovább nőtt a SZÉP-kártya népszerűsége
A 2024-es év eddigi eredményei is megerősítik, hogy a SZÉP-kártya…
Tovább olvasom >Alkalmazott művészet
Bár a magyar sörpiac fejlődési irányát a prémium kategóriájú sörök…
Tovább olvasom >NGM: az Airbnb szabályozás felülvizsgálata csak Budapestet fogja érinteni
A 26 turisztikai szervezet által megfogalmazott közlemény kapcsán a Nemzetgazdasági…
Tovább olvasom >