A PENNY legújabb kampánya a hazai élelmiszereket népszerűsíti
A PENNY egy vadonatúj kampánnyal erősíti tovább elkötelezettségét a magyar termelők és agrárium támogatása iránt. Az üzletlánc kiemelt célja, hogy kiváló minőségű hazai termékeket kínáljon vásárlóinak, miközben pénztárcabarát árakat biztosít és elősegíti a rövidebb ellátási láncot. Az új reklámfilmjük középpontjában a hazai gazdák állnak, akiknek munkája révén a PENNY folyamatosan bővíti hazai élelmiszerkínálatát.

Mathias Mentrop, a PENNY magyarországi vezérigazgatója
A PENNY Magyarország egyik legfontosabb vállalati értéke a magyar agrárium támogatása, amelynek részeként különös figyelmet fordít a hazai termelőkre és beszállítókra. Ennek keretében most egy átfogó kampányt indít, melynek célja, hogy még közelebb hozza a hazai élelmiszereket a vásárlókhoz.
„Kiemelten fontos számunkra, hogy vásárlóink kiváló minőségű és kedvező árú termékek közül válogathassanak, miközben a magyar gazdaságot is támogatjuk. Büszkék vagyunk arra, hogy szoros kapcsolatot ápolunk magyar beszállítóinkkal, és valamennyi üzletünkben megtalálható választékunk közel két harmada hazai forrásból származik”
– fogalmazott Mathias Mentrop, a PENNY magyarországi vezérigazgatója.
A reklámkampány egyik legfontosabb üzenete, hogy a vásárlók úgy érezhetik, mintha egyenesen a magyar gazdaságokból válogathatnának. Ez a közvetlen kapcsolat jelképezi a PENNY elkötelezettségét a hazai termékek népszerűsítése és a magyar agrárium támogatása iránt.
A PENNY számára nemcsak a termékválaszték minősége, hanem az ár-érték arány is rendkívül fontos. Ennek érdekében a diszkontlánc szoros együttműködést folytat hazai beszállítóival, hogy megfizethető árú termékek kerülhessenek a PENNY polcaira. A kampány célja, hogy még több vásárlót ösztönözzön a hazai termékek választására, ezzel is támogatva a magyar gazdaságot és a fenntarthatóbb ellátási láncot.
Kapcsolódó cikkeink
Mezőkövesden nyitotta meg 240. üzletét a PENNY Magyarország
Július 10-én megnyitotta kapuit Mezőkövesden a PENNY Magyarország 240. üzlete.…
Tovább olvasom >Idén is kizárólag magyar görögdinnye a PENNY-ben
Július 7-től ismét kizárólag magyar termelőktől származó, friss szabadföldi görögdinnye…
Tovább olvasom >A Helia-D-vel forgatott Zséda
Barátnők, nevetés, egy nyári délután – Zséda eddig nem látott…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csaknem 100 milliárd forintból fejlődhet tovább az élelmiszeripar
Megszülettek az első támogatói döntések a komplex élelmiszeripari fejlesztések kapcsán,…
Tovább olvasom >A Lidl a Heim Pál Gyermekkórház Fejlesztéséért Alapítványt támogatja
A Lidl Magyarország immár hat éve segíti a Heim Pál…
Tovább olvasom >Helyi gyártókkal lépne az uniós piacra a Temu
Egyre nagyobb hullámokat vet a Temu térnyerése Európában – most…
Tovább olvasom >