A PENNY legújabb kampánya a hazai élelmiszereket népszerűsíti
A PENNY egy vadonatúj kampánnyal erősíti tovább elkötelezettségét a magyar termelők és agrárium támogatása iránt. Az üzletlánc kiemelt célja, hogy kiváló minőségű hazai termékeket kínáljon vásárlóinak, miközben pénztárcabarát árakat biztosít és elősegíti a rövidebb ellátási láncot. Az új reklámfilmjük középpontjában a hazai gazdák állnak, akiknek munkája révén a PENNY folyamatosan bővíti hazai élelmiszerkínálatát.
A PENNY Magyarország egyik legfontosabb vállalati értéke a magyar agrárium támogatása, amelynek részeként különös figyelmet fordít a hazai termelőkre és beszállítókra. Ennek keretében most egy átfogó kampányt indít, melynek célja, hogy még közelebb hozza a hazai élelmiszereket a vásárlókhoz.
„Kiemelten fontos számunkra, hogy vásárlóink kiváló minőségű és kedvező árú termékek közül válogathassanak, miközben a magyar gazdaságot is támogatjuk. Büszkék vagyunk arra, hogy szoros kapcsolatot ápolunk magyar beszállítóinkkal, és valamennyi üzletünkben megtalálható választékunk közel két harmada hazai forrásból származik”
– fogalmazott Mathias Mentrop, a PENNY magyarországi vezérigazgatója.
A reklámkampány egyik legfontosabb üzenete, hogy a vásárlók úgy érezhetik, mintha egyenesen a magyar gazdaságokból válogathatnának. Ez a közvetlen kapcsolat jelképezi a PENNY elkötelezettségét a hazai termékek népszerűsítése és a magyar agrárium támogatása iránt.
A PENNY számára nemcsak a termékválaszték minősége, hanem az ár-érték arány is rendkívül fontos. Ennek érdekében a diszkontlánc szoros együttműködést folytat hazai beszállítóival, hogy megfizethető árú termékek kerülhessenek a PENNY polcaira. A kampány célja, hogy még több vásárlót ösztönözzön a hazai termékek választására, ezzel is támogatva a magyar gazdaságot és a fenntarthatóbb ellátási láncot.
Kapcsolódó cikkeink
Országos szintre lép a PENNY és a foodora együttműködése
November közepétől a PENNY vásárlói már országos szinten intézhetik akár…
Tovább olvasom >A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >Így alakul a nyitvatartás a PENNY üzletekben a hosszúhétvégén
A PENNY magyarországi üzletei november elsején, pénteken zárva tartanak, ugyanakkor…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >