A PENNY legújabb kampánya a hazai élelmiszereket népszerűsíti
A PENNY egy vadonatúj kampánnyal erősíti tovább elkötelezettségét a magyar termelők és agrárium támogatása iránt. Az üzletlánc kiemelt célja, hogy kiváló minőségű hazai termékeket kínáljon vásárlóinak, miközben pénztárcabarát árakat biztosít és elősegíti a rövidebb ellátási láncot. Az új reklámfilmjük középpontjában a hazai gazdák állnak, akiknek munkája révén a PENNY folyamatosan bővíti hazai élelmiszerkínálatát.

Mathias Mentrop, a PENNY magyarországi vezérigazgatója
A PENNY Magyarország egyik legfontosabb vállalati értéke a magyar agrárium támogatása, amelynek részeként különös figyelmet fordít a hazai termelőkre és beszállítókra. Ennek keretében most egy átfogó kampányt indít, melynek célja, hogy még közelebb hozza a hazai élelmiszereket a vásárlókhoz.
„Kiemelten fontos számunkra, hogy vásárlóink kiváló minőségű és kedvező árú termékek közül válogathassanak, miközben a magyar gazdaságot is támogatjuk. Büszkék vagyunk arra, hogy szoros kapcsolatot ápolunk magyar beszállítóinkkal, és valamennyi üzletünkben megtalálható választékunk közel két harmada hazai forrásból származik”
– fogalmazott Mathias Mentrop, a PENNY magyarországi vezérigazgatója.
A reklámkampány egyik legfontosabb üzenete, hogy a vásárlók úgy érezhetik, mintha egyenesen a magyar gazdaságokból válogathatnának. Ez a közvetlen kapcsolat jelképezi a PENNY elkötelezettségét a hazai termékek népszerűsítése és a magyar agrárium támogatása iránt.
A PENNY számára nemcsak a termékválaszték minősége, hanem az ár-érték arány is rendkívül fontos. Ennek érdekében a diszkontlánc szoros együttműködést folytat hazai beszállítóival, hogy megfizethető árú termékek kerülhessenek a PENNY polcaira. A kampány célja, hogy még több vásárlót ösztönözzön a hazai termékek választására, ezzel is támogatva a magyar gazdaságot és a fenntarthatóbb ellátási láncot.
Kapcsolódó cikkeink
Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >Többmilliós adománnyal segítette a rászoruló gyermekeket a PENNY
Ismét több millió forint értékű pénz- és termékadománnyal segítette a…
Tovább olvasom >Grillszezon a PENNY-ben: még több íz, még nagyobb választék 2025-ben!
Ahogy beköszönt a jó idő, egyre többen gyűlnek össze a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >