A PENNY legújabb kampánya a hazai élelmiszereket népszerűsíti
A PENNY egy vadonatúj kampánnyal erősíti tovább elkötelezettségét a magyar termelők és agrárium támogatása iránt. Az üzletlánc kiemelt célja, hogy kiváló minőségű hazai termékeket kínáljon vásárlóinak, miközben pénztárcabarát árakat biztosít és elősegíti a rövidebb ellátási láncot. Az új reklámfilmjük középpontjában a hazai gazdák állnak, akiknek munkája révén a PENNY folyamatosan bővíti hazai élelmiszerkínálatát.
A PENNY Magyarország egyik legfontosabb vállalati értéke a magyar agrárium támogatása, amelynek részeként különös figyelmet fordít a hazai termelőkre és beszállítókra. Ennek keretében most egy átfogó kampányt indít, melynek célja, hogy még közelebb hozza a hazai élelmiszereket a vásárlókhoz.
„Kiemelten fontos számunkra, hogy vásárlóink kiváló minőségű és kedvező árú termékek közül válogathassanak, miközben a magyar gazdaságot is támogatjuk. Büszkék vagyunk arra, hogy szoros kapcsolatot ápolunk magyar beszállítóinkkal, és valamennyi üzletünkben megtalálható választékunk közel két harmada hazai forrásból származik”
– fogalmazott Mathias Mentrop, a PENNY magyarországi vezérigazgatója.
A reklámkampány egyik legfontosabb üzenete, hogy a vásárlók úgy érezhetik, mintha egyenesen a magyar gazdaságokból válogathatnának. Ez a közvetlen kapcsolat jelképezi a PENNY elkötelezettségét a hazai termékek népszerűsítése és a magyar agrárium támogatása iránt.
A PENNY számára nemcsak a termékválaszték minősége, hanem az ár-érték arány is rendkívül fontos. Ennek érdekében a diszkontlánc szoros együttműködést folytat hazai beszállítóival, hogy megfizethető árú termékek kerülhessenek a PENNY polcaira. A kampány célja, hogy még több vásárlót ösztönözzön a hazai termékek választására, ezzel is támogatva a magyar gazdaságot és a fenntarthatóbb ellátási láncot.
Kapcsolódó cikkeink
Növekszik a biotermékek forgalma a németországi Pennynél
A diszkont Penny 2023-ban közel 20%-kal növelte biotermék-értékesítését. A kereskedő…
Tovább olvasom >35 millió euróból építi meg ötödik romániai raktárát a német Penny
A német Penny diszkontkereskedő megkezdte ötödik romániai raktárának építési munkálatait.…
Tovább olvasom >Így alakul a boltok nyitvatartása az augusztus 20.-i hosszú hétvégén
Augusztus 20-a idén keddre esik, ami azt jelenti, hogy ez…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tej, méz és tojás: drasztikus áremelkedések és kihívások a hazai termelők számára
A tej, méz és tojás, amelyek a magyar háztartások alapvető…
Tovább olvasom >Nagy Márton adminisztratív eszközökkel ösztönözné a hazai vásárlást: mit jelent ez a gyakorlatban?
Nagy Márton nemzetgazdasági miniszter adminisztratív lépéseket fontolgat annak érdekében, hogy…
Tovább olvasom >A kötelező akciókon túl – több mint 600 újabb termék árát stoppolta be a Tesco
A Tesco a kötelező akciózás kivezetése után is folyamatosan csökkenti…
Tovább olvasom >