A pécsi METRO is megújult
A budaörsi, szombathelyi és szegedi áruházak után Pécsett nyílt meg a METRO Cash & Carry Hungary legújabb átalakított egysége, június 14-én.– Ebben az évben már a második felújított áruházunkat adjuk át, és a következõ években az egész magyarországi áruházlánc átalakításra és át(sz)építésre kerül – mondta Zsombor Tibor, a METRO Cash & Carry Hungary értékesítési igazgatója.
Az ünnepség egyik fõ attrakciója az a borárverés volt, amelyen 5 értékes villányi illetve szekszárdi boros palack talált gazdára a meghívott több száz vendég között. Az árverés bevételét a METRO a pécsi Tölösi Péter Alapítvány támogatására ajánlja föl, amely leukémiás gyermekek gyógyítására jött létre.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >