A pécsi METRO is megújult
A budaörsi, szombathelyi és szegedi áruházak után Pécsett nyílt meg a METRO Cash & Carry Hungary legújabb átalakított egysége, június 14-én.– Ebben az évben már a második felújított áruházunkat adjuk át, és a következõ években az egész magyarországi áruházlánc átalakításra és át(sz)építésre kerül – mondta Zsombor Tibor, a METRO Cash & Carry Hungary értékesítési igazgatója.
Az ünnepség egyik fõ attrakciója az a borárverés volt, amelyen 5 értékes villányi illetve szekszárdi boros palack talált gazdára a meghívott több száz vendég között. Az árverés bevételét a METRO a pécsi Tölösi Péter Alapítvány támogatására ajánlja föl, amely leukémiás gyermekek gyógyítására jött létre.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >