A pazarlásra és az éhezésre hívja fel a figyelmet az Élelmiszerbank
Hitka Viktória képzőművész egyedi tányérjainak megvásárlásával, valamint egy ételfotó megosztásával is támogathatják az adakozni vágyók az Élelmiszerbank Szerencsés vagyok elnevezésű kampányát, amellyel az élelmiszerpazarlás és az éhezés elleni küzdelemre hívja fel a figyelmet a szervezet.
Az MTI-hez elküldött tájékoztató szerint a május elején indított akció ötletét, valamint a kampány vizuális és kreatív koncepcióját az Élelmiszerbank Hitka Viktória képzőművésszel közösen dolgozta ki.
A kampányhoz egyszerűen lehet csatlakozni többek között a közösségi médiumok felületein egy ételfotó megosztásával, amelyen a #szerencsesvagyok és #elelmiszerbank hashtagek tűnnek fel. Hétfőtől érhető el Hitka Viktória egyedi tányér kollekciója a FLATLAB-ben. Mint írják, a tányérok megvásárlásával vagy adófelajánlással bárki segítheti a szervezet munkáját.
Magyarországon 1,8 millió tonna élelmiszerfelesleg keletkezik, ezen élelmiszerek nagy része sok esetben még fogyasztható lenne. A Magyar Élelmiszerbank 2015-ben 2600 tonna élelmiszert mentett meg és osztott szét több ezer rászoruló között országszerte. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
A Finlandia vodka a következő generációhoz szól új kampányával
A Finlandia vodka prémium italmárka új globális kampányt mutat be,…
Tovább olvasom >Az offline találkozásokért indított kampányt a Heineken
A felnőttek több mint fele érzi úgy, hogy túlterheli a…
Tovább olvasom >Pisztáciás offenzívát indít a Carrefour Polska
Jelentősen bővíti pisztáciás termékkínálatát a Carrefour Polska, több mint 100…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >