A patrióta baromfivásárlásért
Együttműködési megállapodást kötött a Baromfi Terméktanács (BTT) és a Spar Magyarország Kft. Ennek szellemében a kereskedelmi lánc júliustól közzéteheti eladási helyein, akciós újságjában azt a döntését, hogy friss és előkészített baromfihúsokat csak olyan magyar feldolgozóktól vásárol, amelyek jogosultak a Magyar Baromfi védjegy használatára.
A megállapodás célja együttesen ösztönözni, hogy élelmiszereink közül elsőként a baromfihúshoz rögzüljön a „bevásárlás patriotizmusa”. Vagyis az a vásárlói magatartás, amely magától értetődően választja a magyar terméket, hiszen nem lehet kétsége annak frissessége, biztonságos, minőségi volta felől.
A BTT a magyar baromfibrand további erősödésében bízhat, hiszen a védjegy és üzenete megsokszorozott felületen tűnik majd fel a vásárlók előtt, miközben a Spar egy jelképes védjegyhasználati díjat is vállal, amelyet a BTT a kommunikáció támogatására fordít.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >