A patrióta baromfivásárlásért
Együttműködési megállapodást kötött a Baromfi Terméktanács (BTT) és a Spar Magyarország Kft. Ennek szellemében a kereskedelmi lánc júliustól közzéteheti eladási helyein, akciós újságjában azt a döntését, hogy friss és előkészített baromfihúsokat csak olyan magyar feldolgozóktól vásárol, amelyek jogosultak a Magyar Baromfi védjegy használatára.
A megállapodás célja együttesen ösztönözni, hogy élelmiszereink közül elsőként a baromfihúshoz rögzüljön a „bevásárlás patriotizmusa”. Vagyis az a vásárlói magatartás, amely magától értetődően választja a magyar terméket, hiszen nem lehet kétsége annak frissessége, biztonságos, minőségi volta felől.
A BTT a magyar baromfibrand további erősödésében bízhat, hiszen a védjegy és üzenete megsokszorozott felületen tűnik majd fel a vásárlók előtt, miközben a Spar egy jelképes védjegyhasználati díjat is vállal, amelyet a BTT a kommunikáció támogatására fordít.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ünnepi vacsora négy személyre egy csomagban
November 15. és 17. között 150 Tesco áruházban gyűjtik a…
Tovább olvasom >A Konyhafőnök sztárséfjeivel lép partnerségre a Kifli.hu
A Kifli.hu online szupermarket lett az RTL Konyhafőnök című, kulináris…
Tovább olvasom >Magyarországon elsőként szerzett uniós fenntarthatósági hitelesítést a HelloParks Fót csarnoka
A Futureal-csoporthoz tartozó ipari ingatlanfejlesztő HelloParks FT1-es raktárcsarnoka megfelel az…
Tovább olvasom >