A patrióta baromfivásárlásért
Együttműködési megállapodást kötött a Baromfi Terméktanács (BTT) és a Spar Magyarország Kft. Ennek szellemében a kereskedelmi lánc júliustól közzéteheti eladási helyein, akciós újságjában azt a döntését, hogy friss és előkészített baromfihúsokat csak olyan magyar feldolgozóktól vásárol, amelyek jogosultak a Magyar Baromfi védjegy használatára.
A megállapodás célja együttesen ösztönözni, hogy élelmiszereink közül elsőként a baromfihúshoz rögzüljön a „bevásárlás patriotizmusa”. Vagyis az a vásárlói magatartás, amely magától értetődően választja a magyar terméket, hiszen nem lehet kétsége annak frissessége, biztonságos, minőségi volta felől.
A BTT a magyar baromfibrand további erősödésében bízhat, hiszen a védjegy és üzenete megsokszorozott felületen tűnik majd fel a vásárlók előtt, miközben a Spar egy jelképes védjegyhasználati díjat is vállal, amelyet a BTT a kommunikáció támogatására fordít.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >