A Partner in Pet Food Csoport 2013. évi üzleti eredményei
A Partner in Pet Food (PPF), Európa egyik vezető állateledel-gyártó vállalata, a mai napon a 2013. évre vonatkozóan a 6%-os árbevétel növekedést jelentett be.
PÉNZÜGYI EREDMÉNYEK
• Éves árbevétel € 225m, 2012. évhez képest 6%-os növekedés
• Termelési volumen: 400.000 tonna, mely évente átlagosan 1.75 millió macska és 1.66 millió kutya etetésére alkalmas mennyiséget takar
• A PPF az Egyesült Királyságban megsokszorozta árbevételét, több mint 213%-al túlteljesítve az előző évet
• Új termékekből származó árbevétel-növekedés: 35%
• Új piacok megszerzése által realizált árbevétel – növekedés: 11%
• 25%-os növekedés a PPF által gyártott márkák értékesítésében
OPERATÍV EREDMÉNYEK
• A PPF és a Tesco közötti megállapodásnak köszönhetően 2013 novemberétől a PPF a Tesco Egyesült Királysági hálózatába is szállít
• A vállalat két új piacra lépett be: Ukrajna és Olaszország
• Jelentős piaci növekedést realizált az Egyesült Királyság területén, Németországban, Franciaországban, Szlovéniában és Horvátországban
• A PPF felvásárolta a Agro-Trust Kft kisállateledel-üzletágát Magyarországon, és egyidejűleg elindította kapacitás-növelő és portfólió-bővítő beruházását az alutálka gyártás terén
• A vállalat tovább bővítette alutasakos termékeinek gyártását ezzel 90%-os növekedést érve el az előző évhez képest
A PPF a mai napon meghazudtolván az európai fogyasztási cikkek gyártóira jellemző trendet, éves árbevétele 6%-os növekedését jelentette be 2013. évi üzleti eredménye részeként. A vállalat csoportszintű árbevétele a 2013. évre vonatkozóan összesen €225m a 28 piacra levetítve, melyen a PPF működik.
Az értékesítésből származó árbevétel növekedése 2013-ban az új termékformátumok értékesítésében beállt jelentős növekedéssel, az új piacokra való behatolással, a PPF által képviselt márka értékesítésének növekedésével, valamint az Egyesült Királyság és Franciaország területén az árbevétel több mint kétszeresére való növekedésével magyarázható.
A vállalat jelentősen megerősítette Európa kulcsfontosságú piacain való jelenlétét. 2013 novemberében a PPF és a Tesco által aláírt megállapodás eredményeképp a PPF sajátmárkás termékei az Egyesült Királyság területén a Tesco által kerülnek forgalomba. Ez a jelentős eredmény a PPF és a kiskereskedelmi lánc között Közép-és Kelet Európában már régóta fennálló üzleti kapcsolatra épül.
Az új termékek bevezetéséből származó árbevétel 2013-ban 35%-al volt magasabb az előző évhez képest, bizonyítva a PPF megújulásra és folyamatos innovációra való képességét. A Prémium kategóriás termékformátumok az alutasak tekintetében 90%-os, a további egyadagos kiszerelés tekintetében pedig 63%-os, a vállalat márkájának termékei pedig 25%-os árbevétel növekedést eredményeztek.
A PPF 2013. évi sikere ideális kiindulópont a dinamikus növekedés idei megvalósításához is. A vállalat 2014-re az Egyesült Királyság területén meg kívánja háromszorozni árbevételét, ezzel egy időben megcélozva a német és francia piacok tekintetében annak megduplázását.
Balogh Attila, a Partner in Pet Food vállalatcsoport vezérigazgatója, így nyilatkozott: “A 2013-as év eredményei nyíltan tükrözik a PPF termékminőségben, innovációban és ügyfélkezelésében való erősségét.
Ezen eredmények bizonyítják, hogy a vállalat képes a kontinens egészén, diverzifikált piacokon való növekedésre, a nehéz fogyasztói környezet és körülmények ellenére is. Különösen büszke vagyok arra, hogy hosszú évek óta tartó európai együttműködésünket a szigetországra is kiterjesztve az Egyesült Királyságban is mi látjuk el a Tesco áruházláncot.
2014 számunkra egy újabb sikeres évnek ígérkezik, többszörös növekedési lehetőségeket tartogat. Becsléseink szerint sikerül majd több mint megháromszorozni piaci részesedésünket az Egyesült Királyságban a 213%-os tavalyi növekedésen felül.”
Az üzleti eredményeket Chris Mruck, Advent International vezető partnere és Közép-Európai vezetője így kommentálta: “A PPF kiváló eredményeket mutatott fel 2013 során, a nehéz piaci helyzet ellenére is, és mostanára nyilvánvalóan piacvezető szerepet tölt be az európai állateledel gyártásban. Ezen teljesítmény stabil alapját képezi a 2014-es és az ezt követő évek növekedésének. Az üzlet jelenleg kiváló lehetőségeket rejt magában, melyek megengedhetik majd számunkra azt, hogy ezeket Európa-szerte kiaknázhassuk.”
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >