A pálinkát népszerűsítik
A Magyar Pálinka Marketing Kht., által szervezett oktatáson a különböző párlattípusokat és a fogyasztás apró titkait ismerhetik meg a résztvevők.A kurzusokat olyan fiatalok tartják, akik hosszú idő óta a
pálinkakereskedelemmel foglalkoznak, hivatásuknak tekintik ennek az italnak a
népszerűsítését. A Magyar Pálinka Marketing Kht., illetve a tavaly első ízben
megrendezett Budapesti Pálinka Fesztivál alapvető célja, hogy felhívja a
figyelmet e nemes ital egyedi értékeire, arra hogy része a magyar
gasztronómiának, igazi hungarikum.
A jó pálinka minden esetben magában hordozza a
gyümölcs zamatát, alkotójának ízlésvilágát.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >