A Pa-Comp az egészséges táplálkozásban látja a jövőt
Új termékekkel, dizájnnal, logóval és jelmondattal ünnepli közelgő 25. születésnapját a Pa-Comp Kft. Az 50 dolgozót foglalkoztató és száznál is több termelőnek munkát adó újfehértói családi vállalkozás eredményesen szerepelt a világ egyik legrangosabb élelmiszeripari kiállításán, a párizsi SIAL-on.

Papp Krisztián
Sándor
tulajdonos-ügyvezető
igazgató
Pa-Comp
– „PACO – 1993 óta a magos minőség”, ez lesz az új jelmondatunk – árulta el Papp Krisztián Sándor tulajdonos-ügyvezető igazgató. A jubileum alkalmából megújítják logójukat és gyártmányaik dizájnját, továbbá új termékekkel is jelentkeznek. Jelenlegi fejlesztéseik keretében egy új üzemegységet alakítanak ki, modernizálják a csomagológépeket, és energetikában is korszerűsítenek.
A családi vállalkozás státuszt mindmáig megőrző cég fő tevékenysége száraz hüvelyesek csomagolása és forgalmazása; sütési alapanyagok, valamint ízesített kukoricaextrudátumok előállítása és forgalmazása.
Termékeik minden hazai üzletlánc polcain megtalálhatóak. A közétkeztetésben is jórészt az általuk forgalmazott alapanyagokat használják.
Évente több mint tízezer tonna alapanyagot dolgoznak fel. Amit csak lehet, itthonról szereznek be, ami nem terem meg, például a mazsola vagy a kókusz, azt importálják. A sárgaborsót, napraforgót, tökmagot, mákot, diót hazai partnerekkel termeltetik. A babféleségeket és a csicseriborsót részben termeltetik, részben pedig vásárolják. A kukoricadarát pedig teljes egészében hazai malomtól veszik.
Nagy termékkörük viseli a Magyar Termék vagy a Hazai Termék védjegyet. Nemrég történt – a három év lejártával – a megújításuk, együtt új termékeik sikeres minősítésével.
– Figyelemmel kísérjük a vásárlói trendeket, épp ezért Párizsba a HoReCa-kiszereléseinket, illetve a superfoods- és a biotermékvonalunkat képviselő termékeinket vittük. A tudatos, egészséges táplálkozásban látjuk a jövőt. A kiállításon megtapasztalt érdeklődésből már konkrét mongol és litván üzletek körvonalazódnak, és Romániából is, ahol egyébként is erősek vagyunk, jött két új vevő – mondta el Papp Krisztián Sándor. //
Kapcsolódó cikkeink
A védjegy, amely segíti a magyar vállalkozásokat – Ilyen volt a Magyar Termék Nonprofit Kft. februári tájékoztató fóruma
Miért előnyös a védjegyhasználat, miként erősítheti a cégek piaci pozícióját,…
Tovább olvasom >A friss zöldség-gyümölcshöz való hozzáférés megkönnyítéséért kampányol az Innocent Drinks
A neves gyümölcslé-márka, az Innocent Drinks jótékonysági partnereivel és az…
Tovább olvasom >Gluténmentesen is teljes értékűen
A gluténmentes termékek szegmense ma már a modern, egészségtudatos életmód szerves…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >A papírformán túl
A higiéniai papírtermékek piacán tapasztalható mozgások jól tükrözik a fogyasztói…
Tovább olvasom >Kereskedők akaszthatják meg a Kellanova Mars általi felvásárlását Európában
Versenyjogi vizsgálatot indíthat az Európai Bizottság a Mars közel 36…
Tovább olvasom >