A Pa-Comp az egészséges táplálkozásban látja a jövőt
Új termékekkel, dizájnnal, logóval és jelmondattal ünnepli közelgő 25. születésnapját a Pa-Comp Kft. Az 50 dolgozót foglalkoztató és száznál is több termelőnek munkát adó újfehértói családi vállalkozás eredményesen szerepelt a világ egyik legrangosabb élelmiszeripari kiállításán, a párizsi SIAL-on.
– „PACO – 1993 óta a magos minőség”, ez lesz az új jelmondatunk – árulta el Papp Krisztián Sándor tulajdonos-ügyvezető igazgató. A jubileum alkalmából megújítják logójukat és gyártmányaik dizájnját, továbbá új termékekkel is jelentkeznek. Jelenlegi fejlesztéseik keretében egy új üzemegységet alakítanak ki, modernizálják a csomagológépeket, és energetikában is korszerűsítenek.
A családi vállalkozás státuszt mindmáig megőrző cég fő tevékenysége száraz hüvelyesek csomagolása és forgalmazása; sütési alapanyagok, valamint ízesített kukoricaextrudátumok előállítása és forgalmazása.
Termékeik minden hazai üzletlánc polcain megtalálhatóak. A közétkeztetésben is jórészt az általuk forgalmazott alapanyagokat használják.
Évente több mint tízezer tonna alapanyagot dolgoznak fel. Amit csak lehet, itthonról szereznek be, ami nem terem meg, például a mazsola vagy a kókusz, azt importálják. A sárgaborsót, napraforgót, tökmagot, mákot, diót hazai partnerekkel termeltetik. A babféleségeket és a csicseriborsót részben termeltetik, részben pedig vásárolják. A kukoricadarát pedig teljes egészében hazai malomtól veszik.
Nagy termékkörük viseli a Magyar Termék vagy a Hazai Termék védjegyet. Nemrég történt – a három év lejártával – a megújításuk, együtt új termékeik sikeres minősítésével.
– Figyelemmel kísérjük a vásárlói trendeket, épp ezért Párizsba a HoReCa-kiszereléseinket, illetve a superfoods- és a biotermékvonalunkat képviselő termékeinket vittük. A tudatos, egészséges táplálkozásban látjuk a jövőt. A kiállításon megtapasztalt érdeklődésből már konkrét mongol és litván üzletek körvonalazódnak, és Romániából is, ahol egyébként is erősek vagyunk, jött két új vevő – mondta el Papp Krisztián Sándor. //
Kapcsolódó cikkeink
Az ember és a környezet voltak 2023 fókuszai a PENNY-nél
Az elmúlt évben számos fontos lépést tett a PENNY Magyarország, hogy…
Tovább olvasom >A GeePower Manufacturing Kft. már saját gyárában állítja elő a korábban bérgyártott termékeinek nagy részét
„A hazai háztartásvegyipari márkák értéke magas ismertségükben és népszerűségükben rejlik”…
Tovább olvasom >A Sydnex hazai gyártóként magyar munkaerőt kíván foglalkoztatni
A Sydnex Kft. több mint 30 éve működő családi vállalkozás, amely…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >