A nyertesek és a karrieristák a fő papírfogyasztók
A GfK Hungária és a Szonda Ipsos közös adatbázisából, a Product Media Indexből (PMX) származó adatok alapján megállapítható, hogy közel minden második magyar háztartásban használatos a háztartási papírtörlő és papírszalvéta. Ezeknek az eldobható háztartási papíráruknak a használói főként a munkájukban sikeres „nyertesek”, és egyediségre törekvő „öntörvényű karrieristák” körében találhatók meg.
A két kategória vásárlói szabadidejüket előszeretettel töltik „aktív, nőies” tevékenységekkel – az e csoportba tartozók 58 százaléka használ háztartási papírtörlőt, és 51 százalékuk papírszalvétát. Tevékenységi profiljukban hangsúlyosan jelennek meg az otthon, „négy fal között” folytatott tevékenységek, az átlaghoz képest különösen jellemző rájuk a könyv- és újságolvasás, vagy a társasjátékozás.
A kétféle háztartási papíráru vásárlóit fogyasztási szokások alapján tipizálva megállapíthatjuk, hogy e vásárlókra elsősorban az önmaguk megkülönböztetésére törekvő, „szuverén, költekező”, és a „konzervatív, minőségorientált” jegyek illenek.
A papírtörlőt és -szalvétát rendszeresen vásárlók legnagyobb arányban a kifejezetten intenzív internethasználók körében találhatók meg. Számukra gyakorlatilag a világháló az egyetlen olyan médium, amelyet szinte „habzsolnak”. Ugyanakkor az átlagosnál kisebb érdeklődést tanúsítanak a bulvárlapok és a férfimagazinok iránt, továbbá a közszolgálati tévé és rádió sem köti le őket túlzottan.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Promóció 2025: egyszerűség, adat, élmény
A Promóciók napjának nyitóelőadását Barna Tamás, a Republic Group tulajdonos-ügyvezetője…
Tovább olvasom >2,75 milliárd dolláros beruházást jelentett be a Heineken Mexikóban
A Heineken mintegy 2,75 milliárd dollár értékű beruházást hajt végre…
Tovább olvasom >