A nyerő 21 spórol a vízzel
A vezető angol élelmiszeripari gyártók vállalták 2020-ig a tavalyi adatokhoz képest 20 százalékkal csökkentik vízfelhasználásukat.Az angol élelmiszeripari
szövetség kezdeményezése alapján 21
cég – köztük a Britvic, a Cadbury Schweppes és
a Coca-Cola – vizsgálja felül gyáraik
vízgazdálkodását és ahol lehet,
csökkentik a felhasználást.
Fogyasztó- és
környezetvédelmi csoportok kétkedve fogadták
az önkéntes korlátozást, attól
tartanak, hogy a spórolás a minőség vagy a
környezet rovására történik majd.
Tavaly a Cadburynek egymillió fontos bírságot
kellett fizetnie, mert a termelés során használt
vízcsövek piszkosak voltak és ennek
következményeként szalmonella fertőzés
lépett fel. A cégek azt ígérik, hogy a
vízfogyasztás csökkenése nem jelent majd
kompromisszumot az egészség vagy a biztonság
területén.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A SZÉP-kártya negyedéves eredményei igazolják a vállalkozók javaslatát
A Nemzetgazdasági Minisztérium április 22-én kiadott közleménye szerint 2024 első negyedévét tekintve…
Tovább olvasom >Haltermelés Magyarországon: a szakma növekvő munkaerőhiánnyal küzd
Az alacsony takarmányárak és a jó vízszintek ellenére a magyar…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligencia a borászatban: az új technológia megváltoztatja a borkészítés módját
A mesterséges intelligencia forradalmasítja az amerikai borászatot, lehetővé téve a…
Tovább olvasom >