A nyerő 21 spórol a vízzel
A vezető angol élelmiszeripari gyártók vállalták 2020-ig a tavalyi adatokhoz képest 20 százalékkal csökkentik vízfelhasználásukat.Az angol élelmiszeripari
szövetség kezdeményezése alapján 21
cég – köztük a Britvic, a Cadbury Schweppes és
a Coca-Cola – vizsgálja felül gyáraik
vízgazdálkodását és ahol lehet,
csökkentik a felhasználást.
Fogyasztó- és
környezetvédelmi csoportok kétkedve fogadták
az önkéntes korlátozást, attól
tartanak, hogy a spórolás a minőség vagy a
környezet rovására történik majd.
Tavaly a Cadburynek egymillió fontos bírságot
kellett fizetnie, mert a termelés során használt
vízcsövek piszkosak voltak és ennek
következményeként szalmonella fertőzés
lépett fel. A cégek azt ígérik, hogy a
vízfogyasztás csökkenése nem jelent majd
kompromisszumot az egészség vagy a biztonság
területén.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
10 éves a magyar Black Friday – az akcióvadászattól a tudatos vásárlásig
A Black Friday Magyarországon 10 év alatt sokat változott: míg…
Tovább olvasom >77 ezer forint: ennyit terveznek idén költeni a magyarok karácsonyi ajándékra
Szeretteinkkel szívesebben találkozunk személyesen karácsonykor, az ajándékokat viszont egyre gyakrabban…
Tovább olvasom >A diabétesz előszobája: az elhízás megháromszorozza a cukorbetegség kialakulásának kockázatát
Miközben a cukorbetegséghez és annak szövődményeihez köthető halálozás folyamatosan nő…
Tovább olvasom >