A nyerő 21 spórol a vízzel
A vezető angol élelmiszeripari gyártók vállalták 2020-ig a tavalyi adatokhoz képest 20 százalékkal csökkentik vízfelhasználásukat.Az angol élelmiszeripari
szövetség kezdeményezése alapján 21
cég – köztük a Britvic, a Cadbury Schweppes és
a Coca-Cola – vizsgálja felül gyáraik
vízgazdálkodását és ahol lehet,
csökkentik a felhasználást.
Fogyasztó- és
környezetvédelmi csoportok kétkedve fogadták
az önkéntes korlátozást, attól
tartanak, hogy a spórolás a minőség vagy a
környezet rovására történik majd.
Tavaly a Cadburynek egymillió fontos bírságot
kellett fizetnie, mert a termelés során használt
vízcsövek piszkosak voltak és ennek
következményeként szalmonella fertőzés
lépett fel. A cégek azt ígérik, hogy a
vízfogyasztás csökkenése nem jelent majd
kompromisszumot az egészség vagy a biztonság
területén.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Két évtizede tagja Magyarország az Európai Uniónak: mit jelent ez a gazdaság szempontjából?
Idén húsz éve csatlakozott Magyarország az Európai Unióhoz. Az évforduló…
Tovább olvasom >Az inflációs nyomás továbbra is velünk marad
Az inflációs nyomás továbbra sem ereszti a cégeket. Habár az…
Tovább olvasom >Optimisták a magyar cégek a klímacélokkal kapcsolatban
A hazai cégek optimisták a klímavállalásokat illetően, de a szervezeten…
Tovább olvasom >