A nyelvi nehézségek miatt ragaszkodnak az utazók népszerű turistacélok kényelméhez
A Samsung legújabb kutatásából kiderül, hogy az európai nyaralók[2] 72%-a azt vallja, hogy sokkal jobban élveznék a külföldi vakációt, ha jobban, gond nélkül tudnának kommunikálni a helyiekkel. Ennek megoldásaként a Samsung arra ösztönzi az utazókat, tegyék próbára a Galaxy AI-t a következő felfedezőútjuk során.

Az emberek a nyelvi nehézségek miatt tartanak ki a bevált turistalátványosságok mellett
A kutatásból kiderül, hogy az európaiak több mint egyharmada (35%) küzd azzal az utazások során, hogy útbaigazítást kérjen, megértse a helyi szokásokat (29%), ráadásul, még az ételrendeléssel is (26%) nehézségbe ütközik – az utazók fele (50%) elismeri, hogy ilyenkor az étlapon mutogat.
A kutatás azt is megállapította, hogy az emberek a nyelvi nehézségek miatt tartanak ki a bevált turistalátványosságok mellett: az európaiak majdnem háromnegyede (72%) azt jelezte vissza, hogy utazásai során még több rejtett kincset, valódi helyi látványosságot fedezne fel, ha jobban tudna kommunikálni a helyiekkel, egynegyedük (25%) pedig elismerte, hogy azért nem látogat el a bakancslistás úticéljaira, mert nem beszéli a helyi nyelvet.
Az Élő fordítás[3] és a Tolmács[4] Galaxy AI funkciók minderre könnyedén megoldást adhatnak. A Tolmács segítségével adott nyelveken beszélgethetünk a helybéliekkel, hogy olyan izgalmas helyeket fedezhessünk fel, amelyekről csak ők tudnak. Az új Galaxy Z Flip6-on használhatjuk az új beszélgetési módot, amellyel mindkét fél kényelmesen megtekintheti a fordításokat a fő- és a fedőképernyőn, így könnyedén kommunikálhatunk. Az Élő fordítás segítségével akár telefonon is intézhetjük a foglalásainkat, útitervünket követve – a helyi éttermi foglalásoktól kezdve a kirándulások megszervezéséig.
A kalandorok újabb és újabb lehetőségeket keresnek: az utazók 63 százaléka elismerte, hogy a közösségi médiát használja új úticélok, rejtett kincsek és egyedi utazási élmények felfedezésére. A Bekarikázással keresés a Google-lel[5] zökkenőmentessé teheti ezek felkutatását, mivel a felhasználók egyszerűen, gyorsan kereshetnek rá információkra a telefonjuk képernyőjén. Elég egyetlen ujjmozdulat, és az eredmények megmutatják, hogy hol találhatják meg a vágyott helyszíneket, szuveníreket vagy ételeket.
A tökéletes fénykép elkészítése kulcs lehet ahhoz, hogy az utazásaink során emlékeinket megörökítsük. A fiatalok egyetértenek ezzel: a 18-34 évesek 27%-a állítja, hogy a nyaralásokról készült fotóikat tönkreteszik a háttérben feltűnő ismeretlen emberek. A Fotósegéd[6] túlmutat az alapvető módosításokon: lehetővé teszi, hogy könnyedén szerkeszthessék a felhasználók nyaralási fotóikat, például eltávolíthassák róluk a bosszantó tényezőket, így a tökéletes képek örök emlékek lehetnek.
Kapcsolódó cikkeink
Visit Hungary: Nyíregyházára és Varsányba látogatott az Európai Virágos Városok és Falvak zsűrije
Nyíregyháza és Varsány képviseli Magyarországot az Entente Florale Europe, azaz…
Tovább olvasom >Az AI és a saját márkák révén nőtt az Eroski nyeresége
A spanyol Eroski kiskereskedelmi lánc a 2025-ös pénzügyi év első…
Tovább olvasom >Az NVIDIÁ-val összefogva forradalmasítaná a szépségipart a L’Oréal
Stratégiai együttműködésre lépett a L’Oréal Groupe az NVIDIÁ-val, hogy mesterséges…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI elemzés: Miért élnek szűkösebben a magyar háztartások, mint bárki más az EU-ban?
Képzeljük el, hogy minden uniós ország lakói egy nagy áruházban…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelői árak 2025. májusban az előző hónaphoz képest 0,7 százalékkal mérséklődtek, az egy évvel korábbihoz képest átlagosan 6,9 százalékkal növekedtek
2025 májusában az ipari termelői árak átlagosan 6,9 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >A fogyasztás húzza a gazdaságot
Az Egyensúly Intézet friss előrejelzése szerint a magyar gazdaság idei…
Tovább olvasom >