A nyelvi nehézségek miatt ragaszkodnak az utazók népszerű turistacélok kényelméhez
A Samsung legújabb kutatásából kiderül, hogy az európai nyaralók[2] 72%-a azt vallja, hogy sokkal jobban élveznék a külföldi vakációt, ha jobban, gond nélkül tudnának kommunikálni a helyiekkel. Ennek megoldásaként a Samsung arra ösztönzi az utazókat, tegyék próbára a Galaxy AI-t a következő felfedezőútjuk során.
A kutatásból kiderül, hogy az európaiak több mint egyharmada (35%) küzd azzal az utazások során, hogy útbaigazítást kérjen, megértse a helyi szokásokat (29%), ráadásul, még az ételrendeléssel is (26%) nehézségbe ütközik – az utazók fele (50%) elismeri, hogy ilyenkor az étlapon mutogat.
A kutatás azt is megállapította, hogy az emberek a nyelvi nehézségek miatt tartanak ki a bevált turistalátványosságok mellett: az európaiak majdnem háromnegyede (72%) azt jelezte vissza, hogy utazásai során még több rejtett kincset, valódi helyi látványosságot fedezne fel, ha jobban tudna kommunikálni a helyiekkel, egynegyedük (25%) pedig elismerte, hogy azért nem látogat el a bakancslistás úticéljaira, mert nem beszéli a helyi nyelvet.
Az Élő fordítás[3] és a Tolmács[4] Galaxy AI funkciók minderre könnyedén megoldást adhatnak. A Tolmács segítségével adott nyelveken beszélgethetünk a helybéliekkel, hogy olyan izgalmas helyeket fedezhessünk fel, amelyekről csak ők tudnak. Az új Galaxy Z Flip6-on használhatjuk az új beszélgetési módot, amellyel mindkét fél kényelmesen megtekintheti a fordításokat a fő- és a fedőképernyőn, így könnyedén kommunikálhatunk. Az Élő fordítás segítségével akár telefonon is intézhetjük a foglalásainkat, útitervünket követve – a helyi éttermi foglalásoktól kezdve a kirándulások megszervezéséig.
A kalandorok újabb és újabb lehetőségeket keresnek: az utazók 63 százaléka elismerte, hogy a közösségi médiát használja új úticélok, rejtett kincsek és egyedi utazási élmények felfedezésére. A Bekarikázással keresés a Google-lel[5] zökkenőmentessé teheti ezek felkutatását, mivel a felhasználók egyszerűen, gyorsan kereshetnek rá információkra a telefonjuk képernyőjén. Elég egyetlen ujjmozdulat, és az eredmények megmutatják, hogy hol találhatják meg a vágyott helyszíneket, szuveníreket vagy ételeket.
A tökéletes fénykép elkészítése kulcs lehet ahhoz, hogy az utazásaink során emlékeinket megörökítsük. A fiatalok egyetértenek ezzel: a 18-34 évesek 27%-a állítja, hogy a nyaralásokról készült fotóikat tönkreteszik a háttérben feltűnő ismeretlen emberek. A Fotósegéd[6] túlmutat az alapvető módosításokon: lehetővé teszi, hogy könnyedén szerkeszthessék a felhasználók nyaralási fotóikat, például eltávolíthassák róluk a bosszantó tényezőket, így a tökéletes képek örök emlékek lehetnek.
Kapcsolódó cikkeink
Válságállóság az AI és ESG segítségével – KPMG CEO Outlook 2024
A hosszú távú válságállóság megteremtése kulcsfontosságú a siker szempontjából, nem…
Tovább olvasom >A magyarok háromnegyede jól ismeri az AI-t – derült ki az Ipsos globális felméréséből
Az Ipsos 2024-es AI Monitor jelentése átfogó képet nyújt arról,…
Tovább olvasom >Megtérül a fenntarthatóság
Az EY 2024-es Fenntartható Érték Tanulmánya szerint a fenntarthatósági beruházások…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >