A nyelvi nehézségek miatt ragaszkodnak az utazók népszerű turistacélok kényelméhez
A Samsung legújabb kutatásából kiderül, hogy az európai nyaralók[2] 72%-a azt vallja, hogy sokkal jobban élveznék a külföldi vakációt, ha jobban, gond nélkül tudnának kommunikálni a helyiekkel. Ennek megoldásaként a Samsung arra ösztönzi az utazókat, tegyék próbára a Galaxy AI-t a következő felfedezőútjuk során.

Az emberek a nyelvi nehézségek miatt tartanak ki a bevált turistalátványosságok mellett
A kutatásból kiderül, hogy az európaiak több mint egyharmada (35%) küzd azzal az utazások során, hogy útbaigazítást kérjen, megértse a helyi szokásokat (29%), ráadásul, még az ételrendeléssel is (26%) nehézségbe ütközik – az utazók fele (50%) elismeri, hogy ilyenkor az étlapon mutogat.
A kutatás azt is megállapította, hogy az emberek a nyelvi nehézségek miatt tartanak ki a bevált turistalátványosságok mellett: az európaiak majdnem háromnegyede (72%) azt jelezte vissza, hogy utazásai során még több rejtett kincset, valódi helyi látványosságot fedezne fel, ha jobban tudna kommunikálni a helyiekkel, egynegyedük (25%) pedig elismerte, hogy azért nem látogat el a bakancslistás úticéljaira, mert nem beszéli a helyi nyelvet.
Az Élő fordítás[3] és a Tolmács[4] Galaxy AI funkciók minderre könnyedén megoldást adhatnak. A Tolmács segítségével adott nyelveken beszélgethetünk a helybéliekkel, hogy olyan izgalmas helyeket fedezhessünk fel, amelyekről csak ők tudnak. Az új Galaxy Z Flip6-on használhatjuk az új beszélgetési módot, amellyel mindkét fél kényelmesen megtekintheti a fordításokat a fő- és a fedőképernyőn, így könnyedén kommunikálhatunk. Az Élő fordítás segítségével akár telefonon is intézhetjük a foglalásainkat, útitervünket követve – a helyi éttermi foglalásoktól kezdve a kirándulások megszervezéséig.
A kalandorok újabb és újabb lehetőségeket keresnek: az utazók 63 százaléka elismerte, hogy a közösségi médiát használja új úticélok, rejtett kincsek és egyedi utazási élmények felfedezésére. A Bekarikázással keresés a Google-lel[5] zökkenőmentessé teheti ezek felkutatását, mivel a felhasználók egyszerűen, gyorsan kereshetnek rá információkra a telefonjuk képernyőjén. Elég egyetlen ujjmozdulat, és az eredmények megmutatják, hogy hol találhatják meg a vágyott helyszíneket, szuveníreket vagy ételeket.
A tökéletes fénykép elkészítése kulcs lehet ahhoz, hogy az utazásaink során emlékeinket megörökítsük. A fiatalok egyetértenek ezzel: a 18-34 évesek 27%-a állítja, hogy a nyaralásokról készült fotóikat tönkreteszik a háttérben feltűnő ismeretlen emberek. A Fotósegéd[6] túlmutat az alapvető módosításokon: lehetővé teszi, hogy könnyedén szerkeszthessék a felhasználók nyaralási fotóikat, például eltávolíthassák róluk a bosszantó tényezőket, így a tökéletes képek örök emlékek lehetnek.
Kapcsolódó cikkeink
A világsztárok a hangulat mellett a turizmust is felpörgették
Világsztárok adták egymásnak a színpadot Budapest megakoncert-helyszínein az elmúlt héten.…
Tovább olvasom >Így lett része a hétköznapoknak a mesterséges intelligencia
A mesterséges intelligencia (AI) ma már szinte észrevétlenül vált a…
Tovább olvasom >Új korszak hajnalán: így készülnek a kiadók a „Google Zero” világára
A Google keresőfelületeinek átalakulása, a mesterséges intelligencia térnyerése és a…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >