A nyár jegestea újdonsága a XIXO-tól: lychee ízű zöld tea!
Újabb innovációval kezdte a nyarat az Év Terméke 2014 díjat nyert XIXO márka. A brand jegestea portfóliója a fogyasztói trendeket követve, a meglévő fekete és rooibos tea variációk mellett egy zöld teás változattal egészült ki. Az egzotikus lychee gyümölcs frissítő, nyári íze tökéletesen harmonizál az élénkítő hatású zöld teával, így biztosan a nyár egyik kedvence lesz.
A XIXO prémium magyar üdítőital brand számára mindig is kiemelten fontos volt az innováció és a fogyasztói igények figyelembe vétele. Nem véletlen, hogy már a piacra vezetést követő második évben olyan, elsősorban a fogyasztók visszajelzésén alapuló díjakat nyert el, mint a Magyar Brands vagy az Év Terméke díj. A XIXO márka által képviselt értékek, a kiemelkedő minőség, a megfelelő szakértelem és a fogyasztók igényeinek kielégítésére irányuló folyamatos törekvés eredményeképp könyvelhetők el ezek az elismerések.
Az idei forró nyár beköszöntével a XIXO brand–a fogyasztók legnagyobb örömére –tovább bővíti jegestea portfólióját. Az eddig citromos, őszibarackos, feketeribizlis, körtés és szilvás ízekben kapható feketeteából, valamint az epres ízű rooibos jegesteákból álló termékcsalád a fogyasztói trendeket követve új, zöld teás változattal egészül ki. A lychee gyümölcs nyári, frissítő trópusi íze a zöld tea testet és szellemet élénkítő és fogyasztó hatásával a tökéletes harmóniát teremti meg mind ízben, mind érzésben.
A XIXO termékekre jellemző minőség a lychee zöld tea esetében is garantált: az ital úgynevezett pasztőr eljárással készül, színezék nélkül, természetes zöldtea teakivonatból, és antioxidánst tartalmaz. A dizájnt a többi ízhez hasonlóan a letisztultság keltette életre. A többi XIXO jegesteához hasonlóan a lychee ízű zöld tea is 0,5 és 1,5 literes kiszerelésben került forgalomba. A XIXO legújabb íze a METRO, TESCO és Coop áruházláncokban és a független boltokban kaphatók.
Kapcsolódó cikkeink
A Lipton Ice Tea egzotikus új ízesítését is megkóstolhatják a Sziget Fesztivál látogatói
Új ízzel bővítette portfólióját a Lipton Ice Tea, amely a…
Tovább olvasom >Döntött a WHO – rákkeltő lehet az aszpartam
A Nemzetközi Rákkutatási Ügynökség (IARC) és az Egészségügyi Világszervezet (WHO),…
Tovább olvasom >Itt a Coca-Cola és a Molson Coors új „hard” jegesteája
A Molson Coors és a Coca-Cola együttműködésében új Peace Hard…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
Digitális hős lett a Praktiker webáruháza: felkerült a Forbes és a Google győzteseinek listájára
A digitális hősök közé került a magyar tulajdonú Praktiker webáruháza…
Tovább olvasom >Dunakeszin és Gödöllőn nyitotta meg új műszaki áruházait a MediaMarkt
A júliusban Hódmezővásárhelyen átadott egység után alig több mint egy…
Tovább olvasom >Új marketingvezető a Mondelēz magyar, cseh és szlovák cégénél
Korábbi pozícióiban O’Toole olyan meghatározó kampányokért felelt, mint a Cadbury…
Tovább olvasom >