A Nutricia ismét elnyerte a Legjobb Munkahely elismerést
Idén 18. alkalommal adták át az Aon Legjobb Munkahelyek elismeréseket, mely Magyarország legnagyobb munkavállalói felmérése alapján díjazza a legjobbakat. A Nutricia tápszergyártó és forgalmazó vállalat immár negyedszer részesült az értékes elismerésben az 50-250 fő közötti kategóriában. A cég elsősorban dolgozói támogató programjainak köszönheti az újabb kiemelkedő eredményt.
Jelen munkaerőpiaci helyzetben munkáltatóként egyre nehezebb nemcsak kiérdemelni, hanem megtartani is munkavállalók lojalitását, miközben a legtöbb területen a munkaerő elvándorlása miatt hiány van a képzett dolgozói rétegekből. A Nutricia és a hozzá hasonló cégek azért tudnak sikeresek maradni, mert a mindennapok gyakorlatában is komolyan veszik az értékeiket és igyekeznek rugalmasok lenni a munkavállalói igényekkel szemben.
Az Aon Magyarország felmérése négy fő területet vizsgált -a munkavállalói elkötelezettséget, a hiteles és vonzó munkáltatói márkát, a hiteles vezetést és a teljestmény-központú kultúrát. A Nutricia dolgozói megítélése szerint mind a négy területen kimagaslóan, nem csak az országos átlag, de az elmúlt években a Legjobb Munkahely elismerésben részesültek átlaga felett teljesít. A munkavállalók különösen nagyra értékelik azokat a feltételeket, amiket a cég számukra biztosít; a megkérdezettek 93 százaléka nyilatkozott pozitívan a munkáltatói márkáról.
Ezt az elégedettséget és lojalitást a Nutricia számos egyedi programmal érdemelte ki a munkatársai körében az évek során. A cég számára rendkívül fontos a dolgozók integrálása és reintegrálása a vállalat működésébe. A Nutricia onboarding programja, nem csak az új belépők előtt áll nyitva, de a hosszabb távollét után – például a szülési szabadságról – visszatérőket is segíti, hogy ismét becsatlakozzanak a vállalat működésébe; tréningek és az úgynevezett Buddy system, azaz egy lelkes szenior kolléga támogatása segíti őket.
A Nutricia számára különösen fontosak a családi értékek, a cég vállalati kultúrájának fontos része a családok segítése, egy olyan légkör és cégkultúra kialakítása, ahol a dolgozók a munkát a magánélettel össze tudják egyeztetni. A vállalat munkavállalói iránti elkötelezettsége hívta életre a ’Stand by Families’ elnevezésű családbarát programukat is, mely a kismamákon túl az egész család támogatására kiterjed.
„Bizonyára mindenki érzékeli, hogy a dolgozók megtartása egyre nagyobb kihívást jelent tekintettel a gyorsan változó környezet, a rohanó életmód, a munkahely szerepének és fogalmának átértékelődése miatt– mondta el Dr. Kralovánszky Gábor, a Nutricia Early Life Nutrition országos vezetője. – Éppen ezért nagyon örülünk a most elért eredményünknek, ami egyben azt is jelenti, hogy sikerült megőrizni azokat az értékeket, amelyekre büszkék vagyunk és a munkatársaink értékelnek és elismernek.”
„Az Aon Legjobb Munkahelyek díja azért is értékes számunkra, mert a vállalat dolgozóinak véleményét tükrözi –mondta el Dr. Katona Beatrix, a Nutricia Advance Medical Nutrition regionális vezetője. – A díj megerősít minket abban, hogy érdemes foglalkozni a munkatársainkkal. Fontosak az anyagi juttatások, de ennél sokkal többet számít, hogy a kollégák érezzék, hogy a munkaadójukra minden élethelyzetben számíthatnak, és hogy olyan munkakörnyezetet alakítsunk ki, ahová ők is szívesen járnak dolgozni.”
Kapcsolódó cikkeink
Eseménydús volt a tavalyi év
2022-ben, miután azt hittük véget ért a két COVID-os év…
Tovább olvasom >Öleléskuponnal nehéz elnyerni a “Legjobb munkahely” címet, na de halpedikűrrel?
A Rossmann és az Artificial Group friss együttműködésének első megvalósult…
Tovább olvasom >33 millióan alultápláltak Európában: segíthet a növényi alapú speciális gyógyászati célra szánt élelmiszer
Az alultápláltság Európában mintegy 33 millió embert sújt. A nem megfelelő…
Tovább olvasom >További cikkeink
Versenyhivatali fázisba ért az Indotek csoport Auchan-felvásárlása
Az Indotek csoport által vezetett, négy éve húzódó folyamat újabb…
Tovább olvasom >Tizenhárom millió forintot gyűjtött együtt a Nestlé és a Tesco a Magyar Élelmiszerbank részére
A Nestlé és a Tesco összefogásával megvalósult, tavaszi jótékonysági kampányban…
Tovább olvasom >Ismét elstartol a fenntartható életmód alapjaira nevelő Etesd az Eszed iskolai kihívás!
A Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos Doboz hiánypótló…
Tovább olvasom >