A Nutella és a Kinder iránti kereslet növelte a Ferrero olaszországi eladásait
A Ferrero értékesítésért és forgalmazásért felelős Commerciale Italia üzletága Olaszországban, 6,7%-kal 1,7 milliárd euróra növelte forgalmát a 2023. augusztus 31-én zárult évben, ami a Nutella és a Kinder márkák alatt forgalmazott termékek iránt megmutatkozó erőteljes keresletnek betudható.
Az üzletág működési eredménye elérte az 52,3 millió eurót szemben az egy évvel korábbi 32,6 millió euróval a mennyiségi értékesítés változatlansága mellett.
A Ferrero az elmúlt évben 142 millió eurót fektetett be négy olaszországi gyárába (Alba, Pozzuolo Martesana, Sant’Angelo dei Lombardi és Balvano).
A Ferrero Csoport Olaszországban négy vállalaton – a forgalmazást és értékesítést végző Ferrero Commercial Italia, nyersanyagok feldolgozó és késztermékké alakító Ferrero Industriale Italia, az adminisztrációért, pénzügyekért és HR-menedzsmentért felelős Ferrero Management Services Italia, valamint a műszaki és informatikai feladatokat ellátó Ferrero Technical Services – keresztül működik, amelyek együttesen közel 3 milliárd eurós forgalmat bonyolítottak tavaly.
Globális szinten a Ferrero évente több mint 14 milliárd eurós forgalmat bonyolít.
Kapcsolódó cikkeink
Olaszországban növekedés előtt áll a kézműves fagylaltpiac
A várakozások szerint 4%-kal nőhet a kézműves fagylalt értékesítése Olaszországban…
Tovább olvasom >Több mint 2,1 milliárd eurót fektetett be Olaszországban a Lidl öt év alatt
A Lidl Italia az elmúlt öt évben több mint 2,1…
Tovább olvasom >Földimogyorós Nutellával ad lendületet a növekedésnek a Ferrero az amerikai piacon
Az Egyesült Államokban jövő tavasszal dobja piacra a Ferrero első…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >