A növények jelentik a Nestlé jövőjét
Komoly összegeket fektet be a Nestlé Sweet Earth márkájába és más növényi alapú termékeibe. A világ legnagyobb élelmiszergyártójának jövőjét a növények jelentik.

Hús helyett a növények jelentik az élelmet
A cég 2017-ben vette meg a Sweet Earth-et. Azóta a márka több mint 45 vegetáriánus és növényi alapú termékkel állt elő, többek között marha-, csirke- és kolbászalternatívákkal, tálakkal és burritókkal.
Food Dive
Kapcsolódó cikkeink
A Nestlé immunterápiákat fejleszt az élelmiszerallergiák leküzdésére
Az Enterome biofarmakológiai vállalat stratégiai kutatás-fejlesztési együttműködési és licencszerződést írt…
Tovább olvasom >Magazin: A kereskedelem tartja magát, de van hova nőnie – A stratégiai munkaerőterv nélküli FMCG-cégek megítélése nagyot esett
A klímapolitikában és a munkaerőhiányban az a közös, hogy mindkét…
Tovább olvasom >Itt vannak az első hazai fogyasztói kutatások a növényi alapú élelmiszerekről
Ha a kiskereskedelmi boltok polcain és az éttermek étlapjain láthatóan bővülő…
Tovább olvasom >További cikkeink
Drasztikus lépésekkel spórolnak a kiskereskedelmi láncok
Az egyre növekvő energiaárak nem várt lépéseket eredményeznek. Néhány európai…
Tovább olvasom >Agrárminisztérium: az őszi munkákat már az új szabályok mentén érdemes tervezni
Már az idei ősztől új szabályok mentén, az erősödő uniós…
Tovább olvasom >Így lesznek finomabbak a halételeink: őshonos magyar halfajok tenyésztését tökéletesítették
Három őshonos magyar halfajta, a ponty, a süllő és a harcsa…
Tovább olvasom >