A növények jelentik a Nestlé jövőjét
Komoly összegeket fektet be a Nestlé Sweet Earth márkájába és más növényi alapú termékeibe. A világ legnagyobb élelmiszergyártójának jövőjét a növények jelentik.

Hús helyett a növények jelentik az élelmet
A cég 2017-ben vette meg a Sweet Earth-et. Azóta a márka több mint 45 vegetáriánus és növényi alapú termékkel állt elő, többek között marha-, csirke- és kolbászalternatívákkal, tálakkal és burritókkal.
Food Dive
Kapcsolódó cikkeink
Öt mikrotrend, amely átírja a zöld állítások stratégiáját
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Váratlan vezetőváltás a Nestlénél: egy titkos kapcsolat miatt távozik a vezérigazgató
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Topor Ágnes: „Sokan nem ismerik az utalványok eladásösztönző hatását”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Elkezdődött a szarvasbőgés időszaka a hazai erdőkben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >13 ezer tonna volt a 2024/25. évi értékesített és saját felhasználásra szánt hazai vadhús mennyisége
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Dr. Pogátsa Zoltán a magyar gazdaság állapotáról: Sem aranykor, sem apokalipszis
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >