A növekvő eladások ellenére veszteséggel zárta az első negyedévet a Metro
A tavalyi első három havi 1 millió eurós passzívummal szemben idén 4 milliós veszteséget könyvelt el a cég, ami elsősorban a dübörgő kelet-európai fejlesztési költségek miatt ilyen magas.
Németország legnagyobb
kereskedelmi vállalata az első negyedévben 7,3
százalékos forgalombővülést ért el,
ez 7,3%-os növekedés tavalyhoz képest. A teljes
értékesítés 60 százaléka
külföldön történik, Kelet-Európában
az előző évhez képest 21,6%-al, Ázsiában
17,2 százalékkal bővítette forgalmát a
cégcsoport, eközben a német forgalom csupán
0,9 százalékkal nőtt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ünnepi vacsora négy személyre egy csomagban
November 15. és 17. között 150 Tesco áruházban gyűjtik a…
Tovább olvasom >A Konyhafőnök sztárséfjeivel lép partnerségre a Kifli.hu
A Kifli.hu online szupermarket lett az RTL Konyhafőnök című, kulináris…
Tovább olvasom >Az Auchan áruházak december 24-én is nyitva lesznek
Az Auchan a vásárlói igényeket tartja szem előtt, amikor december…
Tovább olvasom >