A növekvő eladások ellenére veszteséggel zárta az első negyedévet a Metro
A tavalyi első három havi 1 millió eurós passzívummal szemben idén 4 milliós veszteséget könyvelt el a cég, ami elsősorban a dübörgő kelet-európai fejlesztési költségek miatt ilyen magas.
Németország legnagyobb
kereskedelmi vállalata az első negyedévben 7,3
százalékos forgalombővülést ért el,
ez 7,3%-os növekedés tavalyhoz képest. A teljes
értékesítés 60 százaléka
külföldön történik, Kelet-Európában
az előző évhez képest 21,6%-al, Ázsiában
17,2 százalékkal bővítette forgalmát a
cégcsoport, eközben a német forgalom csupán
0,9 százalékkal nőtt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
10 éves a MOL Fresh Corner – az olimpiai bajnoktól a Tankcsapdáig mindenki az ország legkedveltebb hot-dogját ünnepli
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Maklárról a csillagokig: az űrcsoki utazása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Exkluzív vásárlói bulit szervez a Lidl az egyik budapesti üzletébe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >