A növekvő eladások ellenére veszteséggel zárta az első negyedévet a Metro
A tavalyi első három havi 1 millió eurós passzívummal szemben idén 4 milliós veszteséget könyvelt el a cég, ami elsősorban a dübörgő kelet-európai fejlesztési költségek miatt ilyen magas.
Németország legnagyobb
kereskedelmi vállalata az első negyedévben 7,3
százalékos forgalombővülést ért el,
ez 7,3%-os növekedés tavalyhoz képest. A teljes
értékesítés 60 százaléka
külföldön történik, Kelet-Európában
az előző évhez képest 21,6%-al, Ázsiában
17,2 százalékkal bővítette forgalmát a
cégcsoport, eközben a német forgalom csupán
0,9 százalékkal nőtt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >