A növekvő eladások ellenére veszteséggel zárta az első negyedévet a Metro
A tavalyi első három havi 1 millió eurós passzívummal szemben idén 4 milliós veszteséget könyvelt el a cég, ami elsősorban a dübörgő kelet-európai fejlesztési költségek miatt ilyen magas.
Németország legnagyobb
kereskedelmi vállalata az első negyedévben 7,3
százalékos forgalombővülést ért el,
ez 7,3%-os növekedés tavalyhoz képest. A teljes
értékesítés 60 százaléka
külföldön történik, Kelet-Európában
az előző évhez képest 21,6%-al, Ázsiában
17,2 százalékkal bővítette forgalmát a
cégcsoport, eközben a német forgalom csupán
0,9 százalékkal nőtt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >