A növekvő eladások ellenére veszteséggel zárta az első negyedévet a Metro
A tavalyi első három havi 1 millió eurós passzívummal szemben idén 4 milliós veszteséget könyvelt el a cég, ami elsősorban a dübörgő kelet-európai fejlesztési költségek miatt ilyen magas.
Németország legnagyobb
kereskedelmi vállalata az első negyedévben 7,3
százalékos forgalombővülést ért el,
ez 7,3%-os növekedés tavalyhoz képest. A teljes
értékesítés 60 százaléka
külföldön történik, Kelet-Európában
az előző évhez képest 21,6%-al, Ázsiában
17,2 százalékkal bővítette forgalmát a
cégcsoport, eközben a német forgalom csupán
0,9 százalékkal nőtt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Nemzetközi tanúsítványok garantálják a termékek és szolgáltatások magas minőségét a SPAR-nál
Minőségi tanúsítványok garantálják az élelmiszer-biztonságot és a termékminőséget a SPAR…
Tovább olvasom >Tovább erősítette nemzetközi pozícióját és milliárdos beruházásokkal zárta a 2023-as évet a BioTechUSA-cégcsoport
Emelkedő pályán maradt a nehéz gazdasági környezetben is a BioTechUSA-cégcsoport,…
Tovább olvasom >Az Unileverrel lépett a fullfilment piacra a Waberer’s Csoport
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi…
Tovább olvasom >