A NotCo-val közösen kínál növényi alapú szeletelt sajtot a Kraft Heinz Amerikában

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2022. 11. 04. 09:55

NotCheese néven vezeti be a piacra a Kraft Heinz és a NotCo az ikonikus Kraft amerikai sajt növényi alapú változatát – közölte Miguel Patricio vezérigazgató a Kraft Heinz szerdai negyedéves eredményéről szóló beszámolójának felvezetőjében, aki az elemzőkkel folytatott kérdezz-felelek során elmondta, hogy a Kraft NotCheese „hihetetlen”. „Olyan az íze, mint a sajtnak, olyan az illata, mint a sajtnak, és úgy olvad, mint a sajt” – állította, mégis „Nagyon különbözik mindentől, ami a piacon van”.

A Bloomberg szerint az amerikai, provolone és cheddar változatban piacra kerülő termék fő összetevői a víz, kókuszolaj, módosított kukoricakeményítő és csicseriborsófehérje.

A NotCheese november elejétől kapható a Cleveland környéki mintegy 30 Giant Eagle üzletben – jelentette a Bloomberg. Az országos bevezetést jövőre tervezik a hírszolgálat szerint.

Ez az élelmiszeripari óriás és a mesterséges intelligenciával működő, növényi alapú alternatívákat előállító cég közös vállalkozásának első terméke. Bár a Kraft Heinz portfóliója jelentős, a növényi alapú alternatívák szegmensében eddig viszonylag mérsékelt volt a jelenléte.

Ezzel a termékbevezetéssel a Kraft Heinz a hagyományos sajtgyártók azon viszonylag kis csoportjához (Bel Group, Saputo) csatlakozik, amelyek beléptek a növényi alapú sajtok piacára.

Food Dive

Kapcsolódó cikkeink