A NotCo-val közösen kínál növényi alapú szeletelt sajtot a Kraft Heinz Amerikában
NotCheese néven vezeti be a piacra a Kraft Heinz és a NotCo az ikonikus Kraft amerikai sajt növényi alapú változatát – közölte Miguel Patricio vezérigazgató a Kraft Heinz szerdai negyedéves eredményéről szóló beszámolójának felvezetőjében, aki az elemzőkkel folytatott kérdezz-felelek során elmondta, hogy a Kraft NotCheese „hihetetlen”. „Olyan az íze, mint a sajtnak, olyan az illata, mint a sajtnak, és úgy olvad, mint a sajt” – állította, mégis „Nagyon különbözik mindentől, ami a piacon van”.
A Bloomberg szerint az amerikai, provolone és cheddar változatban piacra kerülő termék fő összetevői a víz, kókuszolaj, módosított kukoricakeményítő és csicseriborsófehérje.
A NotCheese november elejétől kapható a Cleveland környéki mintegy 30 Giant Eagle üzletben – jelentette a Bloomberg. Az országos bevezetést jövőre tervezik a hírszolgálat szerint.
Ez az élelmiszeripari óriás és a mesterséges intelligenciával működő, növényi alapú alternatívákat előállító cég közös vállalkozásának első terméke. Bár a Kraft Heinz portfóliója jelentős, a növényi alapú alternatívák szegmensében eddig viszonylag mérsékelt volt a jelenléte.
Ezzel a termékbevezetéssel a Kraft Heinz a hagyományos sajtgyártók azon viszonylag kis csoportjához (Bel Group, Saputo) csatlakozik, amelyek beléptek a növényi alapú sajtok piacára.
Kapcsolódó cikkeink
Szépségipari nagyvállalkozó mentené meg a The Body Shop-ot
Mike Jatania vállalkozó, aki kozmetikai márkák építésével szerezte vagyonát, arra…
Tovább olvasom >A Kraft Heinz továbbra is érzi a fogyasztók költségtudatosságának hatását
A szószokat és leveseket gyártó amerikai Kraft Heinz továbbra is…
Tovább olvasom >Élelmiszer ihlette hajszínezőt készített a Kraft Heinz
Velveeta Gold néven dobta piacra a Kraft Heinz első hajfestékét,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >