A NotCo-val közösen kínál növényi alapú szeletelt sajtot a Kraft Heinz Amerikában
NotCheese néven vezeti be a piacra a Kraft Heinz és a NotCo az ikonikus Kraft amerikai sajt növényi alapú változatát – közölte Miguel Patricio vezérigazgató a Kraft Heinz szerdai negyedéves eredményéről szóló beszámolójának felvezetőjében, aki az elemzőkkel folytatott kérdezz-felelek során elmondta, hogy a Kraft NotCheese „hihetetlen”. „Olyan az íze, mint a sajtnak, olyan az illata, mint a sajtnak, és úgy olvad, mint a sajt” – állította, mégis „Nagyon különbözik mindentől, ami a piacon van”.
A Bloomberg szerint az amerikai, provolone és cheddar változatban piacra kerülő termék fő összetevői a víz, kókuszolaj, módosított kukoricakeményítő és csicseriborsófehérje.
A NotCheese november elejétől kapható a Cleveland környéki mintegy 30 Giant Eagle üzletben – jelentette a Bloomberg. Az országos bevezetést jövőre tervezik a hírszolgálat szerint.
Ez az élelmiszeripari óriás és a mesterséges intelligenciával működő, növényi alapú alternatívákat előállító cég közös vállalkozásának első terméke. Bár a Kraft Heinz portfóliója jelentős, a növényi alapú alternatívák szegmensében eddig viszonylag mérsékelt volt a jelenléte.
Ezzel a termékbevezetéssel a Kraft Heinz a hagyományos sajtgyártók azon viszonylag kis csoportjához (Bel Group, Saputo) csatlakozik, amelyek beléptek a növényi alapú sajtok piacára.
Kapcsolódó cikkeink
Közös növényi újdonságokat dob piacra a PepsiCo és a NotCo Chilében
A PepsiCo és a chilei NotCo együttműködésének eredményeként két új,…
Tovább olvasom >Átalakítaná portfólióját a Kraft Heinz
A Kraft Heinz bejelentette, hogy termékportfóliójának átszervezése érdekében stratégiai átalakítást…
Tovább olvasom >Hárommilliárd dolláros gyárfejlesztésbe kezd a Kraft Heinz az Egyesült Államokban
A Kraft Heinz bejelentette, hogy 3 milliárd dollárt fektet be…
Tovább olvasom >További cikkeink
Spanyolországban vezeti be első AI-alapú megoldását a Carrefour
A francia Carrefour Spanyolországot választotta első mesterségesintelligencia-alapú megoldásának bevezetésére. Az AI.Carrefour…
Tovább olvasom >Kétszeres POP világbajnok a magyar Gösser Spritz display
Idén két világbajnoki címre is büszke lehet a hazai POP-szakma.…
Tovább olvasom >Legendás olasz panettone-gyártót vett az ír Valeo Foods
Újabb olasz cég felvásárlását jelentette be az ír székhelyű Valeo…
Tovább olvasom >