A nosztalgia jegyében dob piacra új ízt a Coca-Cola Amerikában
Február 10-én mutatja be a Coca-Cola legújabb üdítőjét, az Orange Cream változatot az Egyesült Államokban, amely az ikonikus cola ízét narancs és krémes vanília jegyekkel ötvözi.
Az ital a vásárlók nosztalgikus ízek iránti igényére válaszul született, és várhatóan 2026 elejéig lesz elérhető a boltok polcain – noha a piaci trendek és fogyasztói preferenciák befolyásolhatják a termék elérhetőségét.
Az új íz, amely a tavaly megszüntetett Spiced helyét veszi át, cukormentes változatban is elérhető lesz.
Az Orange Cream egyértelmű ízélményt közvetít, így az új, ám mégis ismerős ízekre vágyó fogyasztók könnyen kapcsolódhat azokhoz a fogyasztókhoz, akik. A narancskrém íz 1905 óta ismert, de az elmúlt évtizedben fokozatosan újra előtérbe került – állítja a Coca-Cola Google Trends adatokra hivatkozva.
A Coca-Cola az utóbbi években komoly újításokat hajtott végre szénsavasital-portfoliójában a fogyasztói érdeklődés fenntartása végett. Ezeknek az újításoknak a nagy része a 2022-ben debütált Creations platform köré épült, mely megközelítés nem egy konkrét ízprofilt, hanem egy hangulatot vagy élményt helyez előtérbe, sikeresen bevonzva a fiatalabb fogyasztókat.
Az Orange Cream bevezetése mögött hasonló stratégia áll: egyrészt a meglévő fogyasztók körében növelné a fogyasztást, másrészt új vásárlókat vonzana, akik később a vállalat más márkái, például teák, vizek vagy sportitalok felé fordulhatnak.
Food Dive
Kapcsolódó cikkeink
65 millió dolláros beruházással bővíti a kávé- és kávéfehérítő-gyártást a Danone Amerikában
A Danone 65 millió dollárt invesztált floridai gyárának bővítésébe, hogy…
Tovább olvasom >Új stratégiával élesztené fel a növényi tej iránti keresletet az USA-ban az Oatly
Új lendületet adna az Oatly a növényi alapú tejek piacának…
Tovább olvasom >Burn Narancs
A tűz megszelídítése megváltoztatta az emberiséget, és kiemelt minket a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekordszinten a vállalatvezetők elköteleződése a fenntarthatóság iránt
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása…
Tovább olvasom >Kismértékben emelkedett a FAO élelmiszerár-indexe júniusban a hús, tejtermékek és növényi olajok drágulása miatt
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint az élelmiszer-alapanyagok…
Tovább olvasom >Mitől tízszereződhet meg egy-egy bor ára?
Kevesebben vannak világszerte, mint ahány ember járt az űrben, számuk…
Tovább olvasom >