A nosztalgia jegyében dob piacra új ízt a Coca-Cola Amerikában
Február 10-én mutatja be a Coca-Cola legújabb üdítőjét, az Orange Cream változatot az Egyesült Államokban, amely az ikonikus cola ízét narancs és krémes vanília jegyekkel ötvözi.
Az ital a vásárlók nosztalgikus ízek iránti igényére válaszul született, és várhatóan 2026 elejéig lesz elérhető a boltok polcain – noha a piaci trendek és fogyasztói preferenciák befolyásolhatják a termék elérhetőségét.
Az új íz, amely a tavaly megszüntetett Spiced helyét veszi át, cukormentes változatban is elérhető lesz.
Az Orange Cream egyértelmű ízélményt közvetít, így az új, ám mégis ismerős ízekre vágyó fogyasztók könnyen kapcsolódhat azokhoz a fogyasztókhoz, akik. A narancskrém íz 1905 óta ismert, de az elmúlt évtizedben fokozatosan újra előtérbe került – állítja a Coca-Cola Google Trends adatokra hivatkozva.
A Coca-Cola az utóbbi években komoly újításokat hajtott végre szénsavasital-portfoliójában a fogyasztói érdeklődés fenntartása végett. Ezeknek az újításoknak a nagy része a 2022-ben debütált Creations platform köré épült, mely megközelítés nem egy konkrét ízprofilt, hanem egy hangulatot vagy élményt helyez előtérbe, sikeresen bevonzva a fiatalabb fogyasztókat.
Az Orange Cream bevezetése mögött hasonló stratégia áll: egyrészt a meglévő fogyasztók körében növelné a fogyasztást, másrészt új vásárlókat vonzana, akik később a vállalat más márkái, például teák, vizek vagy sportitalok felé fordulhatnak.
Food Dive
Kapcsolódó cikkeink
1500 irodai munkahelyet szüntet meg a Walmart az USA-ban
A Walmart 1500 vállalati pozíció megszüntetését tervezi az Egyesült Államokban…
Tovább olvasom >Hárommilliárd dolláros gyárfejlesztésbe kezd a Kraft Heinz az Egyesült Államokban
A Kraft Heinz bejelentette, hogy 3 milliárd dollárt fektet be…
Tovább olvasom >Új saját márkás hús-termékcsaládot vezet be a Lidl az USA-ban
A Lidl US első alkalommal vezet be saját márkás frisshús-termékcsaládot…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új törvényjavaslat védené a hagyományos pénztárakat a nagy üzletekben
A Kereszténydemokrata Néppárt frakcióvezetője, Simicskó István olyan törvénymódosítást kezdeményezett, amely…
Tovább olvasom >Itthon csak importban fogy a bio – kitörési pont lehet a közétkeztetés
Bár a bioélelmiszerek hazai kiskereskedelmi forgalma dinamikusan nő, még mindig…
Tovább olvasom >Új lendületet kapna az egységes piac: uniós stratégia a kereskedelmi akadályok lebontására
Az Európai Bizottság új stratégiával frissítené fel az egységes piacot:…
Tovább olvasom >