A nosztalgia jegyében dob piacra új ízt a Coca-Cola Amerikában
Február 10-én mutatja be a Coca-Cola legújabb üdítőjét, az Orange Cream változatot az Egyesült Államokban, amely az ikonikus cola ízét narancs és krémes vanília jegyekkel ötvözi.
Az ital a vásárlók nosztalgikus ízek iránti igényére válaszul született, és várhatóan 2026 elejéig lesz elérhető a boltok polcain – noha a piaci trendek és fogyasztói preferenciák befolyásolhatják a termék elérhetőségét.
Az új íz, amely a tavaly megszüntetett Spiced helyét veszi át, cukormentes változatban is elérhető lesz.
Az Orange Cream egyértelmű ízélményt közvetít, így az új, ám mégis ismerős ízekre vágyó fogyasztók könnyen kapcsolódhat azokhoz a fogyasztókhoz, akik. A narancskrém íz 1905 óta ismert, de az elmúlt évtizedben fokozatosan újra előtérbe került – állítja a Coca-Cola Google Trends adatokra hivatkozva.
A Coca-Cola az utóbbi években komoly újításokat hajtott végre szénsavasital-portfoliójában a fogyasztói érdeklődés fenntartása végett. Ezeknek az újításoknak a nagy része a 2022-ben debütált Creations platform köré épült, mely megközelítés nem egy konkrét ízprofilt, hanem egy hangulatot vagy élményt helyez előtérbe, sikeresen bevonzva a fiatalabb fogyasztókat.
Az Orange Cream bevezetése mögött hasonló stratégia áll: egyrészt a meglévő fogyasztók körében növelné a fogyasztást, másrészt új vásárlókat vonzana, akik később a vállalat más márkái, például teák, vizek vagy sportitalok felé fordulhatnak.
Food Dive
Kapcsolódó cikkeink
Új kólát vezet be a Coca-Cola
A Coca-Cola bejelentette: idén ősszel új termékkel bővül az amerikai…
Tovább olvasom >A Coca-Cola felülmúlta a várakozásokat – Európa húzta fel a negyedéves eredményeket
Erőn felül teljesített a Coca-Cola a legutóbbi negyedévben: a friss…
Tovább olvasom >Prebiotikus üdítővel újít a Pepsi az USA-ban
Az egészségtudatos fogyasztók igényeire válaszul a PepsiCo idén ősszel online,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Öt markáns trend alakítja a globális üzleti szolgáltatóközpontok jövőjét
A világ vezető üzleti szolgáltató vállalatai átfogó digitális stratégiákkal, generatív…
Tovább olvasom >Csődvédelem alá került a Pepco német leányvállalata
A diszkontlánc német egysége fizetésképtelenséget jelentett be, miközben a Pepco-csoport…
Tovább olvasom >Kék bolygó: az élelmiszerhulladékot már rövid távon is hasznosítani kellene biogázként vagy takarmány alapanyagként
Az élelmiszerhulladékot már rövid távon hasznosítani kellene biogázként vagy takarmány…
Tovább olvasom >