A nosztalgia jegyében dob piacra új ízt a Coca-Cola Amerikában
Február 10-én mutatja be a Coca-Cola legújabb üdítőjét, az Orange Cream változatot az Egyesült Államokban, amely az ikonikus cola ízét narancs és krémes vanília jegyekkel ötvözi.
Az ital a vásárlók nosztalgikus ízek iránti igényére válaszul született, és várhatóan 2026 elejéig lesz elérhető a boltok polcain – noha a piaci trendek és fogyasztói preferenciák befolyásolhatják a termék elérhetőségét.
Az új íz, amely a tavaly megszüntetett Spiced helyét veszi át, cukormentes változatban is elérhető lesz.
Az Orange Cream egyértelmű ízélményt közvetít, így az új, ám mégis ismerős ízekre vágyó fogyasztók könnyen kapcsolódhat azokhoz a fogyasztókhoz, akik. A narancskrém íz 1905 óta ismert, de az elmúlt évtizedben fokozatosan újra előtérbe került – állítja a Coca-Cola Google Trends adatokra hivatkozva.
A Coca-Cola az utóbbi években komoly újításokat hajtott végre szénsavasital-portfoliójában a fogyasztói érdeklődés fenntartása végett. Ezeknek az újításoknak a nagy része a 2022-ben debütált Creations platform köré épült, mely megközelítés nem egy konkrét ízprofilt, hanem egy hangulatot vagy élményt helyez előtérbe, sikeresen bevonzva a fiatalabb fogyasztókat.
Az Orange Cream bevezetése mögött hasonló stratégia áll: egyrészt a meglévő fogyasztók körében növelné a fogyasztást, másrészt új vásárlókat vonzana, akik később a vállalat más márkái, például teák, vizek vagy sportitalok felé fordulhatnak.
Food Dive
Kapcsolódó cikkeink
Átalakítaná portfólióját a Kraft Heinz
A Kraft Heinz bejelentette, hogy termékportfóliójának átszervezése érdekében stratégiai átalakítást…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Burn Narancs
A tűz megszelídítése megváltoztatta az emberiséget, és kiemelt minket a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A lakosság harmada keresi még, hogyan tudna egészségesebben étkezni, és csak minden negyedik magyar táplálkozik tudatosan
Az étkezés nemcsak testünk megfelelő működésének alapja, hanem kritikus szerepe…
Tovább olvasom >Válaszutak éve: így reagáltak a baromfiipar szereplői a kihívásokra 2024-ben
A 2024-es év fordulópontot jelentett a hazai baromfiipar számára: a…
Tovább olvasom >Ezek lettek most a legolcsóbb termékek a boltokban
Miközben a boltok polcain még mindig találunk olyan termékeket, amelyek…
Tovább olvasom >