A nőknek a nívós áruválaszték, a férfiaknak a kisebb, közelben lévő bolt jelent vonzerőt
A GfK Hungária Piackutató Intézet Shopping Monitor elnevezésű tanulmánya kitér a nemek közötti vásárlási különbségekre is.A hölgyek ritkábban, de nagyobb mennyiségben vásárolnak be, és
hajlandók többet utazni azért, hogy elvárásaiknak minél inkább megfelelő
üzletben vásároljanak. Köztük viszont gyakoribb az úgynevezett impulzus
vásárló, akik olyan árucikket vásárolnak, amelyet nem terveztek meg előre. Főleg
a vonzó csomagolás hat rájuk ösztönzően.
A férfiak inkább a kis alapterületű boltokat szeretik és
igen keveset törődnek a bolt által kínált egyéb szolgáltatásokkal. Az urakat
kevésbé érdekli az árszínvonal és az áruválaszték, de a minőségre ők is
érzékenyek.
A kor előrehaladtával csökken az impulzusvásárlások aránya
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Uniós adó jöhet az ultrafeldolgozott élelmiszerekre és az alkoholos üdítőkre – készül az EU első kardiovaszkuláris akcióterve
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Baltikum felé nyit a magyar élelmiszerexport
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ipari alkoholgyártás: sokkal több mindenben jelen van, mint gondolnánk
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

