A nőknek a nívós áruválaszték, a férfiaknak a kisebb, közelben lévő bolt jelent vonzerőt
A GfK Hungária Piackutató Intézet Shopping Monitor elnevezésű tanulmánya kitér a nemek közötti vásárlási különbségekre is.A hölgyek ritkábban, de nagyobb mennyiségben vásárolnak be, és
hajlandók többet utazni azért, hogy elvárásaiknak minél inkább megfelelő
üzletben vásároljanak. Köztük viszont gyakoribb az úgynevezett impulzus
vásárló, akik olyan árucikket vásárolnak, amelyet nem terveztek meg előre. Főleg
a vonzó csomagolás hat rájuk ösztönzően.
A férfiak inkább a kis alapterületű boltokat szeretik és
igen keveset törődnek a bolt által kínált egyéb szolgáltatásokkal. Az urakat
kevésbé érdekli az árszínvonal és az áruválaszték, de a minőségre ők is
érzékenyek.
A kor előrehaladtával csökken az impulzusvásárlások aránya
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
„Falatnyi történetek: Mesék maradék nélkül” – meseíró pályázatot hirdetett a Nébih
Első alkalommal hirdette meg országos meseíró pályázatát a Nemzeti Élelmiszerlánc-…
Tovább olvasom >AM: a térséget érintő válságok leküzdésében is óriási szerepe van a FAO-na
Nagy szerep hárul a nemzetközi szervezetekre az Európát és Közép-Ázsiát…
Tovább olvasom >A FAO európai és közép-ázsiai tagországainak informális konzultációja Magyarországon
Nagy szerep hárul a nemzetközi szervezetekre az Európát és Közép-Ázsiát…
Tovább olvasom >