A nők szívesen vásárolnak DM akciók hatására

Szerző: trademagazin Dátum: 2007. 04. 27. 00:00

Éves szinten 28,7 milliárd forintot költenek a cégek Magyarországon direkt marketingre (DM), ami tavaly több mint 276 milliárd forint értékű vásárlást eredményezett.

Egy szakmai konferencián elhangzott, hogy a DM
keretében éves szinten összesen 600 millió kontaktus létesül magyar nyelven.
Évente 244 millió címzett, 300 millió címzetlen küldeményt és 34 millió e-mailt
juttatnak el az emberekhez, továbbá 11 millió feletti telefonhívást és 1 millió
mobilüzenetet bonyolítanak le a magyarországi DM-cégek.

A kereskedelem 3,6 milliárd forintot költ el a DM-piacon, a vendéglátásban
és idegenforgalomban érdekeltek 1,6 milliárdot.

A legnépszerűbb termék az élelmiszer, a ruházat, a könyv és
a virág. Átlag feletti arányban vásárolnak a DM hatására a nők, a
budapestiek és a megyeszékhelyen élők, valamint a magasabb végzettségűek és
státusúak.

Kapcsolódó cikkeink