A nők szívesen vásárolnak DM akciók hatására
Éves szinten 28,7 milliárd forintot költenek a cégek Magyarországon direkt marketingre (DM), ami tavaly több mint 276 milliárd forint értékű vásárlást eredményezett.
Egy szakmai konferencián elhangzott, hogy a DM
keretében éves szinten összesen 600 millió kontaktus létesül magyar nyelven.
Évente 244 millió címzett, 300 millió címzetlen küldeményt és 34 millió e-mailt
juttatnak el az emberekhez, továbbá 11 millió feletti telefonhívást és 1 millió
mobilüzenetet bonyolítanak le a magyarországi DM-cégek.
A kereskedelem 3,6 milliárd forintot költ el a DM-piacon, a vendéglátásban
és idegenforgalomban érdekeltek 1,6 milliárdot.
A legnépszerűbb termék az élelmiszer, a ruházat, a könyv és
a virág. Átlag feletti arányban vásárolnak a DM hatására a nők, a
budapestiek és a megyeszékhelyen élők, valamint a magasabb végzettségűek és
státusúak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Egyre korábban indul a karácsonyi szezon: az ár-érték arány a kulcs
Az idei évben a magyarok 40 százaléka hozta előre a…
Tovább olvasom >Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Fél év alatt 100 millió forint felajánlást tettek karitatív célokra a fogyasztók a kötelező visszaváltási rendszer révén
A hat hónapja kezdődött és a mindennapok szerves részévé vált…
Tovább olvasom >