A nők elsöprő többségének fontosabb a reggeli kávé, mint a szépítkezés
Ha kényeztetésről van szó, a kávénkhoz ragaszkodunk leginkább – derült ki egy friss online kutatásból. A NESCAFÉ Dolce Gusto a karácsony közeledtével a TeszVesz online aukciós portál felhasználóit kérdezte kényeztető szokásaikról.
A 3612 válaszadó – akiknek nagy része, 76 százaléka hölgy volt – elsöprő többséggel állt ki a fekete mellett: 91 százalékuk inkább lemondana a szépítő kezelésekről, mint reggeli kávéjáról. Kávéval ébresztjük családtagjainkat is: a kedvenc reggeli rádiós műsor csak a megkérdezettek 3 százaléka, a frissítő zuhany pedig mindössze 0,6 százaléka szerint a legjobb ébresztő, míg a kávé vagy a forró csoki segítségével 96,4 százalék szerint indul jól a reggel. A kávés és a forró csokoládés kényeztetést az on-lányok és –urak még a tévénézésnél is alkalmasabbnak tartják a kikapcsolódásra: 81 százalékuknak meggyőződése, hogy ez a legjobb módszer arra, hogy az év végi hajtásban kimerült szeretteinket hazatérve jobb kedvre derítsük.
A kutatásból az is kiderült, hogy legtöbben nem a pihenés miatt várják az ünnepeket: a megkérdezettek 88 százaléka végre szeretne több időt tölteni a családjával, míg az alvásra csak 9 százalék pályázik, a ház körüli munkákra pedig mindössze a válaszadók 2 százaléka áldozná idejét.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Új felmérés: a vásárlók nem kérnek a mérgező vegyszerekből
Egy új, öt országot érintő felmérés komoly aggodalmakat tárt fel…
Tovább olvasom >Veszteségbe fordult a friss tej értékesítése – rávilágított a GVH grafikonja
A magyar kiskereskedelem egy újabb, eddig kevésbé reflektorfényben lévő problémája…
Tovább olvasom >Lassan elfogynak a sarki kisboltok: 22 ezer bolt tűnt el négy év alatt
2024 végére több mint 5200 kiskereskedelmi üzlet szűnt meg Magyarországon…
Tovább olvasom >