A Nivea-t is gyártó Beiersdorf erős növekedésről számolt be
A Beiersdorf, a Nivea gyártója 10,5%-os, 4,5 milliárd eurót elérő fogyasztói árbevétel-növekedésről számolt be az idei pénzügyi év első felében, a fogyasztói üzletágban pedig 11,7%-kal nőtt az értékesítés.
A csoport közleménye szerint az év első felében „a kihívásokkal teli piaci környezet ellenére folytatta erőteljes növekedési pályáját”, 15,9%-os EBIT rátáról számolt be az időszak során.
Megjegyezte, hogy a pozitív árréshatásokat „részben ellensúlyozta” a magasabb áru- és szállítási költségek.
„2022 eddig sikeres év volt számunkra” – kommentálta Vincent Warnery vezérigazgató. „Az egyre nagyobb kihívásokkal teli környezetben a Beiersdorf az év elejétől a második negyedévig átvitte az erős növekedési lendületet, és csoportszinten kétszámjegyű árbevétel-növekedést ért el. A jövedelmezőségünket is jelentősen javítani tudtuk.”
Fogyasztói üzletága 3,6 milliárd eurós árbevételről számolt be, megjegyezve, hogy minden régió hozzájárult pozitív teljesítményéhez, különösen Amerika, amely „jelentős növekedést” könyvelhetett el.
A Nivea márka értékesítése 11,2%-kal nőtt organikus értelemben, a nap-, ajak-, arc- és testápoló kategóriák pedig a bőrápoló üzletágat, a dezodorok és tusfürdők pedig a testápoló kínálatát növelték.
Máshol a Derma üzletága – amely magában foglalja az Eucerint és az Aquaphort – könyvelt el 26,6%-os árbevétel-növekedést, a LaPrairie 1,8%-kal, a Hansaplast márkát magában foglaló Healthcare üzletága pedig 14,9%-kal nőtt. A tesa öntapadós termékek működési szegmense 5,4%-os értékesítési növekedésről számolt be.
Kapcsolódó cikkeink
A Unilever növekedését legerősebb márkái támogatják
Erőteljes növekedést könyvelhetett el az Unilever 2024 a harmadik negyedévében,…
Tovább olvasom >Klímasemlegességet céloz a Beiersdorf 2045-re
A bőrápolási termékeket gyártó Beiersdorf bejelentette, hogy célja a klímasemlegesség…
Tovább olvasom >NIVEA® Q10 Anti-Wrinkle Expert Kettős Hatású Szérum
Innovatív formulája csökkenti a mély ráncok láthatóságát magas koncentrációjú, tiszta…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >