A Nivea-t is gyártó Beiersdorf erős növekedésről számolt be
A Beiersdorf, a Nivea gyártója 10,5%-os, 4,5 milliárd eurót elérő fogyasztói árbevétel-növekedésről számolt be az idei pénzügyi év első felében, a fogyasztói üzletágban pedig 11,7%-kal nőtt az értékesítés.

A Nivea márka értékesítése 11,2%-kal nőtt organikusan
A csoport közleménye szerint az év első felében „a kihívásokkal teli piaci környezet ellenére folytatta erőteljes növekedési pályáját”, 15,9%-os EBIT rátáról számolt be az időszak során.
Megjegyezte, hogy a pozitív árréshatásokat „részben ellensúlyozta” a magasabb áru- és szállítási költségek.
„2022 eddig sikeres év volt számunkra” – kommentálta Vincent Warnery vezérigazgató. „Az egyre nagyobb kihívásokkal teli környezetben a Beiersdorf az év elejétől a második negyedévig átvitte az erős növekedési lendületet, és csoportszinten kétszámjegyű árbevétel-növekedést ért el. A jövedelmezőségünket is jelentősen javítani tudtuk.”
Fogyasztói üzletága 3,6 milliárd eurós árbevételről számolt be, megjegyezve, hogy minden régió hozzájárult pozitív teljesítményéhez, különösen Amerika, amely „jelentős növekedést” könyvelhetett el.
A Nivea márka értékesítése 11,2%-kal nőtt organikus értelemben, a nap-, ajak-, arc- és testápoló kategóriák pedig a bőrápoló üzletágat, a dezodorok és tusfürdők pedig a testápoló kínálatát növelték.
Máshol a Derma üzletága – amely magában foglalja az Eucerint és az Aquaphort – könyvelt el 26,6%-os árbevétel-növekedést, a LaPrairie 1,8%-kal, a Hansaplast márkát magában foglaló Healthcare üzletága pedig 14,9%-kal nőtt. A tesa öntapadós termékek működési szegmense 5,4%-os értékesítési növekedésről számolt be.
Kapcsolódó cikkeink
Elindult a TikTok Shop Németországban – a Beiersdorf már használja is
A világhírű Nivea márka gyártója, a Beiersdorf az elsők között…
Tovább olvasom >A Unilever növekedését legerősebb márkái támogatják
Erőteljes növekedést könyvelhetett el az Unilever 2024 a harmadik negyedévében,…
Tovább olvasom >Klímasemlegességet céloz a Beiersdorf 2045-re
A bőrápolási termékeket gyártó Beiersdorf bejelentette, hogy célja a klímasemlegesség…
Tovább olvasom >További cikkeink
Árrésstop árnyékában: így alakulnak a húsvéti bevásárlás költségei 2025-ben
Az idei húsvéti bevásárlási szezon igazi meglepetése nem a csokinyúl…
Tovább olvasom >Innovatív gombafehérjés desszerteket fejlesztett az Eroski
A spanyol Eroski áruházlánc a catering terén vezető Ausolannal, az…
Tovább olvasom >Csökkenő születésszám, növekvő kihívások
A demográfiai trendek és a fogyasztói szokások alakulása egyaránt formálja…
Tovább olvasom >