A Nivea-t is gyártó Beiersdorf erős növekedésről számolt be
A Beiersdorf, a Nivea gyártója 10,5%-os, 4,5 milliárd eurót elérő fogyasztói árbevétel-növekedésről számolt be az idei pénzügyi év első felében, a fogyasztói üzletágban pedig 11,7%-kal nőtt az értékesítés.

A Nivea márka értékesítése 11,2%-kal nőtt organikusan
A csoport közleménye szerint az év első felében „a kihívásokkal teli piaci környezet ellenére folytatta erőteljes növekedési pályáját”, 15,9%-os EBIT rátáról számolt be az időszak során.
Megjegyezte, hogy a pozitív árréshatásokat „részben ellensúlyozta” a magasabb áru- és szállítási költségek.
„2022 eddig sikeres év volt számunkra” – kommentálta Vincent Warnery vezérigazgató. „Az egyre nagyobb kihívásokkal teli környezetben a Beiersdorf az év elejétől a második negyedévig átvitte az erős növekedési lendületet, és csoportszinten kétszámjegyű árbevétel-növekedést ért el. A jövedelmezőségünket is jelentősen javítani tudtuk.”
Fogyasztói üzletága 3,6 milliárd eurós árbevételről számolt be, megjegyezve, hogy minden régió hozzájárult pozitív teljesítményéhez, különösen Amerika, amely „jelentős növekedést” könyvelhetett el.
A Nivea márka értékesítése 11,2%-kal nőtt organikus értelemben, a nap-, ajak-, arc- és testápoló kategóriák pedig a bőrápoló üzletágat, a dezodorok és tusfürdők pedig a testápoló kínálatát növelték.
Máshol a Derma üzletága – amely magában foglalja az Eucerint és az Aquaphort – könyvelt el 26,6%-os árbevétel-növekedést, a LaPrairie 1,8%-kal, a Hansaplast márkát magában foglaló Healthcare üzletága pedig 14,9%-kal nőtt. A tesa öntapadós termékek működési szegmense 5,4%-os értékesítési növekedésről számolt be.
Kapcsolódó cikkeink
300 millió euróból bővítette lengyelországi gyártókapacitását a Beiersdorf
A német Beiersdorf 300 millió eurós beruházással bővítette a lengyelországi…
Tovább olvasom >NIVEA® Luminous630® Skin Glow Szérum 30 ml
Fedezze fel a ragyogó bőr új dimenzióját! Az innovatív formula…
Tovább olvasom >Elindult a TikTok Shop Németországban – a Beiersdorf már használja is
A világhírű Nivea márka gyártója, a Beiersdorf az elsők között…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Ezért nem fenntartható a 2026-os költségvetés
A Parlament elfogadta a 2026-os „háborúellenes” költségvetést, mely a legtöbb…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >