A Nivea-t is gyártó Beiersdorf erős növekedésről számolt be
A Beiersdorf, a Nivea gyártója 10,5%-os, 4,5 milliárd eurót elérő fogyasztói árbevétel-növekedésről számolt be az idei pénzügyi év első felében, a fogyasztói üzletágban pedig 11,7%-kal nőtt az értékesítés.

A Nivea márka értékesítése 11,2%-kal nőtt organikusan
A csoport közleménye szerint az év első felében „a kihívásokkal teli piaci környezet ellenére folytatta erőteljes növekedési pályáját”, 15,9%-os EBIT rátáról számolt be az időszak során.
Megjegyezte, hogy a pozitív árréshatásokat „részben ellensúlyozta” a magasabb áru- és szállítási költségek.
“2022 eddig sikeres év volt számunkra” – kommentálta Vincent Warnery vezérigazgató. “Az egyre nagyobb kihívásokkal teli környezetben a Beiersdorf az év elejétől a második negyedévig átvitte az erős növekedési lendületet, és csoportszinten kétszámjegyű árbevétel-növekedést ért el. A jövedelmezőségünket is jelentősen javítani tudtuk.”
Fogyasztói üzletága 3,6 milliárd eurós árbevételről számolt be, megjegyezve, hogy minden régió hozzájárult pozitív teljesítményéhez, különösen Amerika, amely „jelentős növekedést” könyvelhetett el.
A Nivea márka értékesítése 11,2%-kal nőtt organikus értelemben, a nap-, ajak-, arc- és testápoló kategóriák pedig a bőrápoló üzletágat, a dezodorok és tusfürdők pedig a testápoló kínálatát növelték.
Máshol a Derma üzletága – amely magában foglalja az Eucerint és az Aquaphort – könyvelt el 26,6%-os árbevétel-növekedést, a LaPrairie 1,8%-kal, a Hansaplast márkát magában foglaló Healthcare üzletága pedig 14,9%-kal nőtt. A tesa öntapadós termékek működési szegmense 5,4%-os értékesítési növekedésről számolt be.
Kapcsolódó cikkeink
A Coca-Cola Europacific Partners egész éves bevételnövekedésre számít
A Coca-Cola Europacific Partners közölte, hogy az egész évre 11-13…
Tovább olvasom >Innovációs központot nyit a Beiersdorf az Egyesült Államokban
A Beiersdorf globális K+F stratégiája részeként – Sanghaj után másodjára…
Tovább olvasom >A Beiersdorfé lehet az amerikai Chantecaille szépségápolási márka
Megállapodott a Beiersdorf AG a Chantecaille szépségápolási márka felvásárlásáról. A…
Tovább olvasom >További cikkeink
Legyen egységes repohár visszaváltási rendszer – széleskörű egyeztetést és piaci önszabályozást sürget a BKIK és a Zöld Követ Egyesület
A repohár visszaváltásával kapcsolatos visszásságok piaci önszabályozó megoldását, vagyis a…
Tovább olvasom >Az USA-ban is drágább lesz az alma, pedig jó termésre számítanak a termesztők
Az Egyesült Államok a világ második legnagyobb almatermelője Kína mögött,…
Tovább olvasom >Óriási összeget buktak az Egyesült Királyságban a gazdák amiatt, hogy nincs elég idénymunkás
Az év első felében több mint 60 millió font értékű…
Tovább olvasom >