A név hátán is megélnek – A nap képe
133 éves a kekszeiről, ostyáiról híres Bahlsen cég, akik legújabb márkafrissítésükhöz vizuális örökségük megtartását kérték az Auge Design dizájner cégtől, ugyanakkor a külső forradalmasítását: egy 10 évvel későbbre utaló víziót.
A teljes termékskálát érintő eredmény elő pillantásra kissé meghökkentőnek tűnik: a termékfotók alaposan összementek, a márkanév ismert kék betűi viszont nagyra nőve uralják a csomagolást.
Nagy önbizalom, nagy betűk a nagy eredményekért. Az első siker már megvan: a világ legismertebb csomagolásdizájnnal foglalkozó oldalának, a Dieline-nak a 2022-es versenyén kategóriájukban első helyet szereztek.
Kapcsolódó cikkeink
Kolumbusz tojásdoboza – A nap képe
Nem az első hagyományostól eltérő, esztétikus kiszerelés az utóbbi években,…
Tovább olvasom >Mennyi a borravaló – A nap képe
Valaki borravalót adott! Nagyjából az amerikai átlagnak megfelelőt. Hogy az…
Tovább olvasom >Mesés férfi mosdó – A nap képe
A németországi Fekete-erdő egyik spa szállodájának férfi mosdója kínálja a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Bodrogi Gyulával és Süsüvel is találkozhatnak a családok a Varázsligetben
A Szent István Nap rendezvénysorozata idén is színes programkavalkáddal várja…
Tovább olvasom >Tepsivirág – A nap videója
Az igazán nagy ötleteknek gyakran sajátja, hogy ha látja őket…
Tovább olvasom >Kolumbusz tojásdoboza – A nap képe
Nem az első hagyományostól eltérő, esztétikus kiszerelés az utóbbi években,…
Tovább olvasom >