A név hátán is megélnek – A nap képe
133 éves a kekszeiről, ostyáiról híres Bahlsen cég, akik legújabb márkafrissítésükhöz vizuális örökségük megtartását kérték az Auge Design dizájner cégtől, ugyanakkor a külső forradalmasítását: egy 10 évvel későbbre utaló víziót.
A teljes termékskálát érintő eredmény elő pillantásra kissé meghökkentőnek tűnik: a termékfotók alaposan összementek, a márkanév ismert kék betűi viszont nagyra nőve uralják a csomagolást.
Nagy önbizalom, nagy betűk a nagy eredményekért. Az első siker már megvan: a világ legismertebb csomagolásdizájnnal foglalkozó oldalának, a Dieline-nak a 2022-es versenyén kategóriájukban első helyet szereztek.
Kapcsolódó cikkeink
Párizs, 6 palack bor és egy 5 láb hosszú bagett – A nap képe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Variációk egy témára: palackdugók
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Pedig először olyan jó ötletnek tűnt! – A nap képe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Vodkamérték – A nap videója
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Szomjazók viadala – Kell-e aggódniuk a szeszipar szereplőinek a fogyasztás visszaesése miatt?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >