A név hátán is megélnek – A nap képe
133 éves a kekszeiről, ostyáiról híres Bahlsen cég, akik legújabb márkafrissítésükhöz vizuális örökségük megtartását kérték az Auge Design dizájner cégtől, ugyanakkor a külső forradalmasítását: egy 10 évvel későbbre utaló víziót.
A teljes termékskálát érintő eredmény elő pillantásra kissé meghökkentőnek tűnik: a termékfotók alaposan összementek, a márkanév ismert kék betűi viszont nagyra nőve uralják a csomagolást.
Nagy önbizalom, nagy betűk a nagy eredményekért. Az első siker már megvan: a világ legismertebb csomagolásdizájnnal foglalkozó oldalának, a Dieline-nak a 2022-es versenyén kategóriájukban első helyet szereztek.
Kapcsolódó cikkeink
Nem lehet mindenkiből Széll Tamás! – A nap képe
Ételek, amiket láthatóan nem nagyon érdemes utánozni – feltehetően megálmodóik…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Az idei első félévben is töretlenül bővült a globális hotelipar
Az előző év kiugró eredményeihez képest is képes volt tovább…
Tovább olvasom >