A név hátán is megélnek – A nap képe
133 éves a kekszeiről, ostyáiról híres Bahlsen cég, akik legújabb márkafrissítésükhöz vizuális örökségük megtartását kérték az Auge Design dizájner cégtől, ugyanakkor a külső forradalmasítását: egy 10 évvel későbbre utaló víziót.
A teljes termékskálát érintő eredmény elő pillantásra kissé meghökkentőnek tűnik: a termékfotók alaposan összementek, a márkanév ismert kék betűi viszont nagyra nőve uralják a csomagolást.
Nagy önbizalom, nagy betűk a nagy eredményekért. Az első siker már megvan: a világ legismertebb csomagolásdizájnnal foglalkozó oldalának, a Dieline-nak a 2022-es versenyén kategóriájukban első helyet szereztek.
Kapcsolódó cikkeink
Ha sárga a mosogatószivacsod… – A nap képe
…akkor ajánlunk egy tárolóeszközt hozzá: egészen biztos mindig vidám lesz…
Tovább olvasom >Prémium szolgáltatás a próbafülkében – A nap képe
Kipróbálhatod, hogy néz ki a választott holmi különböző fényviszonyok között.
Tovább olvasom >További cikkeink
Semsei Rudolf: „Az is törzsvendég, aki évente egyszer jut el hozzánk”
Folytatódik a Trade magazin Business Podcastja Mi kell ahhoz, hogy…
Tovább olvasom >Július végén megkezdődik a Körszálló újjáépítése
Július végén elindul a budai városkép egyik meghatározó épülete, a…
Tovább olvasom >Ha sárga a mosogatószivacsod… – A nap képe
…akkor ajánlunk egy tárolóeszközt hozzá: egészen biztos mindig vidám lesz…
Tovább olvasom >