A Nestlé megveszi a Freshly egészséges ételeket kiszállító céget
A Nestlé USA bejelentette, hogy felvásárolja a Freshly-t, az egyik vezető frissétel-kiszállítási szolgáltatást az Egyesült Államokban. Az ügylet értéke 950 millió dollár.
A 2020. október 30-án aláírt tranzakcióval a világ legnagyobb élelmiszergyártója tulajdonába kerül a friss, tápláló és egészséges, séfek által készített ételek kiszállításában nagy sikereket elérő vállalat.
A Freshly történet
A 2012-ben alapított Freshly heti megrendelések alapján szállítja ki az egészséges menüket országos lefedettséggel, USA szerte. A mesterszakácsok által készített, egészséges ételeket csak fel kell melegíteni és 3 percen belül már fogyaszthatók is. Nem kell hozzá más csak egy mikro, tányér és evőeszköz. A Freshly küldetése, hogy bemutassa, az egészséges táplálkozás ízletes, tápláló és kényelmesen, házhoz szállítva megkapható. Az ételek kevesebb és természetesebb cukrot tartalmaznak, kevésbé feldolgozottak és nagyobb tápértékkel rendelkeznek. Minden fogás gluténmentes és egyedi adagolású, így gondoskodik a mennyiségek kontrolljáról is. A szakácsok és táplálkozási szakemberek által kifejlesztett menü a klasszikus kényelmi ételek kedvezőbb változatait tartalmazza, intelligens összetevőkkel. Az étlapon laktóz- és szójamentes változatok is találhatók.
2017-ben a Nestlé 16%-os részesedést szerzett a Freshly-ben, hogy tesztelje ezt a piacot.
A világjárvány tovább növelte a Freshly népszerűségét, így továbbfejlesztették választékukat, kapacitásukat és kiszállításukat. Hat üzemmel, közel 2000 alkalmazottal, 3 központtal irányítják az országos disztribúciót. A Freshly jól látta az étkezési trendek alakulását, így folyamatosan növelte forgalmát és ügyfélkörét, 2020-ban már több, mint 1 millió adagot szállít ki hetente.
Trendek szárnyán
A Nestlé USA elkötelezetten hisz az ételek erejének felszabadítsában, az életminőség javítása érdekében, ma és az elkövetkező generációk számára egyaránt. A vállalat élelmiszer- és italportfóliójában találhatók az Egyesült Államok legismertebb márkái, köztük a Coffee mate, a DiGiorno és a Nestlé Toll House, a Sweet Earth, amelyek az USA szinte minden otthonában megtalálhatók. A Nestlé USA az ország legnagyobb kávé portfóliójával is büszkélkedhet a Nescafé, a Nestlé Starbucks Coffee és a Chameleon Cold Brew márkákkal. A vállalat forgalma 2019-ben elérte a 11 milliárd dollárt.
Az egészségügyi világválság hatására változó fogyasztási trendek hatására a Nestlé USA is átalakította termékpalettáját, az egészségesebb és gyorsabban növekvő cikkelemek előtérbe helyezésével, leszűkítve azokat, amelyek bevételei nem nőnek olyan gyorsan, valamint azokat a szegmenseket, amelyekben a svájci székhelyű vállalat nem tartozik a legnagyobb szereplők közé.
-Izgalommal tölt el minket, hogy a Nestlé család soraiban üdvözölhetjük a Freshly-t – mondta Steve Presley, a Nestlé USA elnöke és vezetője.
A közös nevező
A Freshly vezető pozíciót vívott ki az egészséges és friss ételkiszállításban a legújabb ételtrendek felismerésével az USA-ban. A Nestlé USA ezen a területen saját jelenlétet épít ki, ezért érdekelt abban, hogy a kiszállító céget érdekeltségébe vonja. Ez az egyesülés ötvözi a Nestlé mély ismereteit és megértését az otthonétkezés területén valamint kutatási és fejlesztési képességeit a Freshly magasan specializált fogyasztói elemzési platformjával és disztribúciós hálózatával.
A Freshly honlapján Michael Wystrach alapító és vezető örömmel újságolja el az egyesülés hírét és biztosítja olvasóit a Freshly név és minőség továbbéléséről: „Újratöltődtem energiával, hogy tovább építsem, fejlesszem és növeljem ezt a sikeres vállalatot a Nestlé és a lojális vásárlóink segítségével.” A vezető a kiszállítási idők rövidülését, a választék megháromszorozását és a kapacitás megduplázását is előre vetíti 2021-re.
Kapcsolódó cikkeink
Az Egyesült Államokban a vártnál nagyobb mértékben nőttek a termelői árak júniusban
Az elemzők által vártnál nagyobb mértékben emelkedett az amerikai termelőiár-index…
Tovább olvasom >Már szinte csak akciós élelmiszereket vesznek az amerikaiak
Az amerikai fogyasztók számára a gazdasági helyzet egyre több kihívást…
Tovább olvasom >Áprilisban stagnált az Egyesült Államokban személyes fogyasztási árindex
Áprilisban már a harmadik hónapja 2,8 százalékon stagnált a személyes…
Tovább olvasom >További cikkeink
A hulladék körforgásáról fejlesztett új oktatási modulokat a Coca-Cola Magyarország
A körforgásos gazdaság alapjairól, és a víz, valamint az energia körforgásáról szóló, online tananyag…
Tovább olvasom >Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >