A Nestlé új digitális platformot indít fiatal vállalkozók számára
A Nestlé élelmiszeripari óriáscég egy új platformot indított el, amely egy felületen etszi elérhetővé minden eddigi innovációs kezdeményezését és programját. A Nestlé Youth Entrepreneurship Platform (YEP) magában foglalja a Nestlé K+F Acceleratort, a Purina Unleashedt és más kezdeményezéseket, mint például az Ignite Ideas és a Reto Culinario.

A platform a fiatal innovátoroknak hozzáférést kínál a Nestlé Vállalkozási Akadémiához, valamint dedikált programokat a tudás bővítésére, új készségek elsajátítására és tapasztalatszerzésre
Emellett testreszabott tartalmakat és erőforrásokat is kínál bizonyos földrajzi területekről – tette hozzá a Nestlé. Stefan Palzer, a Nestlé technológiai igazgatója elmondta:
„A Nestlénél startupokkal, vállalkozókkal, innovátorokkal és kutatókkal dolgozunk együtt, hogy ösztönözzük az innovációt, gyorsan piacra vigyük a jó ötleteket, és tápláló, fenntartható és megfizethető termékeket biztosítsunk a világ növekvő népességének. Új digitális platformunk támogatja a fiatalokat abban, hogy nagyszerű ötleteket valósítsanak meg az élelmiszer-értékláncban, így alakítva az élelmiszerek jövőjét!”
Ifjúsági Vállalkozói Platform
A digitális platform lehetővé teszi a fiatal innovátorok és vállalkozók számára, akik új ismereteket és készségeket szeretnének elsajátítani, hogy teszteljenek egy ötletet vagy bővítsék vállalkozásukat. A területek az élelmiszertudománytól és -technológiától a termékek és szolgáltatások fejlesztéséig terjednek – beleértve a regeneratív mezőgazdaságot és a fenntartható csomagolást.
Laurent Freixe, a Nestlé latin-amerikai vezérigazgatója és a Nestlé Needs YOUth kezdeményezés alapítója hozzátette:
„A fiatal vállalkozóknak útmutatásra, támogatásra van szükségük, és mindenekelőtt olyan lehetőségekre és platformokra, ahol hangjuk hallható és ötleteik megvalósulhatnak. Ebbe beletartozik tudásuk és készségeik fejlesztése, ötleteik valós helyzetekben való tesztelése, visszajelzések megszerzése a közönségtől, valamint támogatás megszerzése koncepciójuk magasabb szintre emeléséhez.”
Kapcsolódó cikkeink
Átadták az első okos értékesítési pontot, az Auchan GO-t
Hivatalosan is megnyílt az Auchan Magyarország új, innovatív kereskedelmi egysége,…
Tovább olvasom >Magyar fiatalok ötleteit is várják: A fenntartható jövőért közös globális mentorprogramot indít a Nestlé és a UNESCO
A Nestlé és a UNESCO bejelentette globális együttműködését, amelynek célja,…
Tovább olvasom >A hazai innovációk levédésére vissza nem térítendő támogatásra lehet pályázni
A Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Hivatal (NKFI Hivatal) idén…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >