A Nestlé programjai a legjobb CSR gyakorlatok között
A Magyar Public Relations Szövetség által meghirdetett „CSR Best Practice” 2008 pályázat eredményei alapján a Nestlé elnyerte a jogot a szakmai egyesület legjobb CSR gyakorlatait bemutató kiadványában való megjelenésre.
A harmadik magyarországi „CSR Best Practice” 2008 pályázat értékelése során a cégeknek be kellett mutatniuk, hogy felelős működésük megnyilvánul a vállalat valamennyi szintjén, és megmutatkozik az összes érintett csoporthoz fűződő kapcsolatában. A pályázat szakmai zsűrije 2009-ben kiemelt figyelmet fordított a dolgozók bevonására a CSR stratégia kialakításában és a megvalósuló programokban.
Az augusztus végén lezárult pályázat 2009. november 24-i eredményhirdetése alapján a Nestlé elnyerte a jogot a megjelenésre a Magyar PR Szövetség legjobb CSR gyakorlatait bemutató kiadványában. Pályázatában a Nestlé a munkatársai és külső érintettjei számára működtetett, egészségtudatosságot erősítő programjait ismertette:
A cégnél belső szervezet működik a táplálkozás, egészség, életmód területén, illetve teljes munkaidőben foglalkoztatott dietetikus tanácsadó segíti a munkatársak egészségtudatosságát.
Az NQ Tréning, a Nestlé többlépcsős, workshop alapú képzési rendszere által minden munkatárs ismereteket szerez a termékfejlesztés, a kommunikáció és a táplálkozás, egészség és a testi-lelki harmónia kapcsolatáról.
Az országos NUTRIKID program az iskoláskorú gyermekeket oktatja az egészséges táplálkozás alapelveiről.
A Nestlé Életmód Központ internetes portál (www.eletmodkozpont.hu) a fogyasztók egészségtudatosságát erősíti.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Nemzetközi tanúsítványok garantálják a termékek és szolgáltatások magas minőségét a SPAR-nál
Minőségi tanúsítványok garantálják az élelmiszer-biztonságot és a termékminőséget a SPAR…
Tovább olvasom >Tovább erősítette nemzetközi pozícióját és milliárdos beruházásokkal zárta a 2023-as évet a BioTechUSA-cégcsoport
Emelkedő pályán maradt a nehéz gazdasági környezetben is a BioTechUSA-cégcsoport,…
Tovább olvasom >Az Unileverrel lépett a fullfilment piacra a Waberer’s Csoport
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi…
Tovább olvasom >