A Nestlé programjai a legjobb CSR gyakorlatok között

Szerző: trademagazin Dátum: 2009. 11. 27. 00:00

A Magyar Public Relations Szövetség által meghirdetett „CSR Best Practice” 2008 pályázat eredményei alapján a Nestlé elnyerte a jogot a szakmai egyesület legjobb CSR gyakorlatait bemutató kiadványában való megjelenésre.

A harmadik magyarországi „CSR Best Practice” 2008 pályázat értékelése során a cégeknek be kellett mutatniuk, hogy felelős működésük megnyilvánul a vállalat valamennyi szintjén, és megmutatkozik az összes érintett csoporthoz fűződő kapcsolatában. A pályázat szakmai zsűrije 2009-ben kiemelt figyelmet fordított a dolgozók bevonására a CSR stratégia kialakításában és a megvalósuló programokban.
Az augusztus végén lezárult pályázat 2009. november 24-i eredményhirdetése alapján a Nestlé elnyerte a jogot a megjelenésre a Magyar PR Szövetség legjobb CSR gyakorlatait bemutató kiadványában. Pályázatában a Nestlé a munkatársai és külső érintettjei számára működtetett, egészségtudatosságot erősítő programjait ismertette:
A cégnél belső szervezet működik a táplálkozás, egészség, életmód területén, illetve teljes munkaidőben foglalkoztatott dietetikus tanácsadó segíti a munkatársak egészségtudatosságát. 
Az NQ Tréning, a Nestlé többlépcsős, workshop alapú képzési rendszere által minden munkatárs ismereteket szerez a termékfejlesztés, a kommunikáció és a táplálkozás, egészség és a testi-lelki harmónia kapcsolatáról.
Az országos NUTRIKID program az iskoláskorú gyermekeket oktatja az egészséges táplálkozás alapelveiről.
A Nestlé Életmód Központ internetes portál (www.eletmodkozpont.hu) a fogyasztók egészségtudatosságát erősíti.




Kapcsolódó cikkeink