A Nestlé Health Science-hoz került a Persona
A 2017-ben alapított, seattle-i központú Persona egyike a legnagyobb neveknek a személyre szabott étrend-kiegészítők piacán, és mostantól kezdve a Nestlé Health Science Egyesült Államokban székelő Atrium Professional Brands alatt működik tovább.
A Persona a fogyasztók által fokozottan keresett, személyre szabott táplálkozás terén meglévő szakértelme új dimenzióval bővíti a Nestlé Health Science növekvő portfólióját. A Persona a tápanyagigényt tanulmányok ezreire és a vállalat orvosi tanácsadó testületének szakértelmére alapozott algoritmus alapján állapítja meg.
Az akvizíció révén az Atrium Professional Brands már régen meglévő hálózatában részt vevő egészségügyi szakemberek az étrend-kiegészítőkre vonatkozóan jobb javaslatokat lesznek képesek adni pácienseiknek és vásárlóiknak.
Kapcsolódó cikkeink
Magyar fiatalok ötleteit is várják: A fenntartható jövőért közös globális mentorprogramot indít a Nestlé és a UNESCO
A Nestlé és a UNESCO bejelentette globális együttműködését, amelynek célja,…
Tovább olvasom >Eltűnik a piacról a vegán KitKat
Négy év után megszünteti legtöbb piacán a Nestlé a vegán…
Tovább olvasom >Fókuszban a fenntartható élelmezési rendszerek támogatása: megjelent a Nestlé közös értékteremtési összefoglalója
A Nestlé elhivatottan dolgozik azon, hogy világszerte fenntartható, kiegyensúlyozott és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Trónfosztás a luxusvilágban: az Hermès megelőzte az LVMH-t
A luxusiparban új korszak kezdődhet: az Hermès átvette a világ…
Tovább olvasom >