A Nestlé Health Science-hoz került a Persona
A 2017-ben alapított, seattle-i központú Persona egyike a legnagyobb neveknek a személyre szabott étrend-kiegészítők piacán, és mostantól kezdve a Nestlé Health Science Egyesült Államokban székelő Atrium Professional Brands alatt működik tovább.
A Persona a fogyasztók által fokozottan keresett, személyre szabott táplálkozás terén meglévő szakértelme új dimenzióval bővíti a Nestlé Health Science növekvő portfólióját. A Persona a tápanyagigényt tanulmányok ezreire és a vállalat orvosi tanácsadó testületének szakértelmére alapozott algoritmus alapján állapítja meg.
Az akvizíció révén az Atrium Professional Brands már régen meglévő hálózatában részt vevő egészségügyi szakemberek az étrend-kiegészítőkre vonatkozóan jobb javaslatokat lesznek képesek adni pácienseiknek és vásárlóiknak.
Kapcsolódó cikkeink
Leépít a Nestlé csehországi gyárában
Nyolcvan munkahelyet szüntet meg a Nestlé a csehországi Krupka városában…
Tovább olvasom >Túlteljesítette a Nescafé a regeneratív gazdálkodásból származó kávébeszerzéssel kapcsolatos célját
A Nestlé nemrégiben bejelentette, hogy a Nescafé márka 2023-ban a…
Tovább olvasom >Itt a BioTechUSA új, prémium vitamin-termékcsaládja
Idén tavasszal egy új, prémium vitamin-termékcsaládot dobott piacra a BioTechUSA,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Helyi gyártókkal lépne az uniós piacra a Temu
Egyre nagyobb hullámokat vet a Temu térnyerése Európában – most…
Tovább olvasom >A Lidl a Heim Pál Gyermekkórház Fejlesztéséért Alapítványt támogatja
A Lidl Magyarország immár hat éve segíti a Heim Pál…
Tovább olvasom >A szobai ventilátor, a parfüm és a terhességi teszt is jól fogy a Wolton, a rendelések negyede már nem melegételekre érkezik
Egyre tudatosabbak a magyar vásárlók, ha online vásárlásról van szó:…
Tovább olvasom >