A Nestlé Health Science-hoz került a Persona
A 2017-ben alapított, seattle-i központú Persona egyike a legnagyobb neveknek a személyre szabott étrend-kiegészítők piacán, és mostantól kezdve a Nestlé Health Science Egyesült Államokban székelő Atrium Professional Brands alatt működik tovább.
A Persona a fogyasztók által fokozottan keresett, személyre szabott táplálkozás terén meglévő szakértelme új dimenzióval bővíti a Nestlé Health Science növekvő portfólióját. A Persona a tápanyagigényt tanulmányok ezreire és a vállalat orvosi tanácsadó testületének szakértelmére alapozott algoritmus alapján állapítja meg.
Az akvizíció révén az Atrium Professional Brands már régen meglévő hálózatában részt vevő egészségügyi szakemberek az étrend-kiegészítőkre vonatkozóan jobb javaslatokat lesznek képesek adni pácienseiknek és vásárlóiknak.
Kapcsolódó cikkeink
80 millió svájci frankot invesztált a Nestlé szerbiai üzemébe
Nyolcvan millió svájci frankot (83,4 millió eurót) ruházott be a…
Tovább olvasom >Garden Gourmet Falafel
Megérkezett a Garden Gourmet Falafel! A számos európai országban nagy…
Tovább olvasom >Adattudományi módszerekkel és az AI segítségével azonosít a Nestlé a „klímarezisztens kávécserjéket”
A Nestlé szakértői azt vizsgálják, hogy a fejlett adattudomány és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ezermilliárd forint feletti forgalmat realizált 2023-ban a SPAR
A SPAR Magyarország a 2023-as évben 1023,2 milliárd forint forgalmat…
Tovább olvasom >Egy hónap múlva nyílik a Primark első hazai üzlete
Május 28-án 10 órakor megnyitja kapuit a Primark a budapesti…
Tovább olvasom >A Heineken erős volumennövekedést ért el az első negyedévben
A Heineken, a világ második legnagyobb sörgyártója, az első negyedévben…
Tovább olvasom >