A Nestlé Health Science-hoz került a Persona
A 2017-ben alapított, seattle-i központú Persona egyike a legnagyobb neveknek a személyre szabott étrend-kiegészítők piacán, és mostantól kezdve a Nestlé Health Science Egyesült Államokban székelő Atrium Professional Brands alatt működik tovább.
A Persona a fogyasztók által fokozottan keresett, személyre szabott táplálkozás terén meglévő szakértelme új dimenzióval bővíti a Nestlé Health Science növekvő portfólióját. A Persona a tápanyagigényt tanulmányok ezreire és a vállalat orvosi tanácsadó testületének szakértelmére alapozott algoritmus alapján állapítja meg.
Az akvizíció révén az Atrium Professional Brands már régen meglévő hálózatában részt vevő egészségügyi szakemberek az étrend-kiegészítőkre vonatkozóan jobb javaslatokat lesznek képesek adni pácienseiknek és vásárlóiknak.
Kapcsolódó cikkeink
Új, fehérjealapú termékekkel támogatja a Nestlé a súlykontrollt kulcspiacain
A fehérjékkel kapcsolatos trendeket meglovagolva fejleszt a Nestlé folyamatosan a…
Tovább olvasom >Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >